• turia

dammsugare ultra silencer tungkörd!!

Är det bara min som man får slita svett med? *överdriver* men allvarligt trögt går den på hjulen!
    Inköpt jul 04
    Jag kommer ju få dammsugararmbåge!!

• Svar på tråden dammsugare ultra silencer tungkörd!!
  • Sunflower

Nog bäst att du överlåter sådana tyngre bestyr till din man då Det har jag gjort...
    Nä allvarligt. Går det inte att smörja hjulen?

• Felicia6

Jag köpte min bara innan jul och den funkar skitbra här? Åker med hur enkelt som helst och är super..

Kan det inte vara nåt som fastnat i hjulen eller har den alltid vart så?

• jummie

Det måste ha fastnat nåt som gör att den går trögt för min "flyger" fram!!

• turia

hjulen tar emot på nåt vänster*säger gubben* hmm ja jag vet inte det kan ju va konstruktions fel...borde dumpa av den hos försäljarn o säga vassego!! dammsug

• Nyfiken gul
    turia skrev 2007-02-10 13:25:44 följande:
    hjulen tar emot på nåt vänster*säger gubben* hmm ja jag vet inte det kan ju va konstruktions fel...borde dumpa av den hos försäljarn o säga vassego!! dammsug
    låter som om något fastnat mellan hjulen, kanske är långa hårstrån , katthår eller liknande.. svårt att se men kan sitta jäkligt ivägen!

går det att skruva bort hjulen? prova i så fall o se om något sitter där.. passa på att smörja hjulen också...
  • turia

ja jag får ta på mig mekarluvan!

• AmiliaK

Vi har en sån, också inköpt i slutet av -04 och den fungerar utmärkt. Konsigt men du kanske har hjulbekymmer just på din modell

• jummie

nahhh du försöker att smita undan..du vill inte dammsuga!! HAH kom allt på dig

• Miramis 1980

Min e det inga problem med alls !

It´s the smells you får take...
  • turia

hehe, nej jag gillar annars o dammsuga
    men inte nu får ju ont i axeln...

• Trisses2

Tycker att den åker med rätt så lätt. Däremot är munstycket svårflyttat - sitter nästan fast i golvet när man dammsuger så det blir tungt på det sättet istället.

Svar på tråden dammsugare ultra silencer tungkörd!!