• Nallemajatjejen

Hur mycket pizza brukar du äta (köpta från pizzeria)?

Rösta på det som passar bäst in.
    Omröstningen gäller normalstor pizza alltså inte familjepizza.

Själv fattar jag inte hur man får i sig en hel pizza. vi brukar köpa en pizza till mig och min man och dela på. Innan har jag väl ätit ungefär 1/4-1/3 men nu mer orkar jag bara 1/6 . Tycker man blir mätt så jättefort.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket pizza brukar du äta (köpta från pizzeria)?
  • Avelyn

EWn sjättedel.. får ont i magen av pizza pga fettet så jag törs aldrig äta mer än så.

• Tinkerbelle

Lite beroende på... Men oftast mellan 3/4 och 1 hel.
    Kan man verkligen bli mätt på en 1/6??? Beror kanske på längd, vad man ätit tidigare under dagen och allt sånt där...

• Fotografen

Äter väääääldigt sällan pizza men om jag gör det blir det bara En tredjedels pizza. Orkar inte mer.

• Alexandra82

3/4 dels brukar det bli oftast, röstade på en hel.

• Ina 73

1/3 ungefär, ibland något mer kanske...

• Maria70

Har jag köpt en pizza och får äta den ifred, så äter jag hela pizzan. Men vi köper mycket sällan pizza, max en gång varannan månad, och då delar vi oftast. Men vår son har börjat gilla pizza, så nu får vi nog köpa två iaf...

Älskar pizza, men blir fet bara av att tänka på en...

• Camilllla

Har vi tagit hem den blir det oftast bara 1/2, äter vi på plats (mycket godare tycker jag) brukar det bli 3/4 åtminstone...

• Odella

Såg nyss att jag röstat fel (en tredjedels pizza) : en hel om jag är jättehungrig, annars blir det 75%

• MrsNelson

en halv barnpizza på ena pizzastället, lite mer på andra

• Ronjah

1/3 max en halv! Pizza är så mäktigt. Rätt äckligt också..

Condemnant qui non intelligent
  • flipper07

får i mig 3/4 oftast, men händer att jag lyckas trycka i mig en hel också! + en burk pizza sallad!

• Häxan Jia

Jag köper alltid en barnpizza men det alternativet finns inte

• n k

Köper alltid varsin & det finns alltid lunch till dagen efter......

• Anis82

Köper väldigt sällan pizza(bakar oftast egen) men när vi köpt så äter jag oftast en hel

Svar på tråden Hur mycket pizza brukar du äta (köpta från pizzeria)?