• emmye

Vad i helskotta är det för fel på mitt element! Behöver råd och svar snabbt!

Mitt element låter som fasiken. LÅter typ som om någon skulle borra!! Hur tusan får man bort det ljudet!? Det väcker ju grannarna!! Blir galen!

Nån som vet hur man gör för att det ska sluta låta??!!

Tack!

• Svar på tråden Vad i helskotta är det för fel på mitt element! Behöver råd och svar snabbt!
  • emmye

Hr ingen sån nyckel och kniv funkar inte. Hsr även testa med en skiftnyckel. Åh blir tokig...

• emmye

puffar någon som något annat förslag?

• emmye

Tång funkar inte heller. den sitter som berg

• emmye

Sån där nyckel har jag som sagt inte.

Och när jag testar att vrida på lr stänga av värmen låter den ändå. Nu bankar grannarna ovanför mig

• emmye

Nu fick jag upp den men det rinner ut vatten?? Är det fel jag sruvat på då?

• emmye

men nu ser jag att jag har två ventiler. är den översta man ska öppna då? Blir galen jag kan ju inte sånt här!?

• emmye

Det är ju nu man ska ha en man som kan hjälpa en med sånna här saker

• emmye

Hmm den övre går inte att få upp. men den längst ner fick jag upp iaf.

Det kommer bara en massa vatten och låter fortfarande.

Och grannarna är inte glada nu

Kvinnor kan mycket alla utom mig

• emmye

Jag har ringt dom för över 1 ½ timme sen. Ringde nu igen men det kan inte komma någon. dom menar på att om det är så att detbehöver luftas får jag vänta till måndag. Men hallåå det stör ju både mig och grannar,men det bryr dom sig tydligen inte om!!

• emmye

sandstorm

Ja du här blir det mycket sömn

Ja du jag får hoppas på att dom kommer ner. Man vill ju inte gäna plinga dörr mitt i natten

• emmye

Jo imorgon ska jag ringa ocj skälla på dom! Men vad tusan det låter som bara den!! Det blir inte mycket sömn inatt.

• emmye

Weee nu blev det tyst. Nu börjar jag misstänka att det kanske är dom som bor ovanför mig, att det kanske är deras element som låter. Hoppas hoppas

• emmye

Faaaan skulle inte ha skrivit det!! Nu låter element helvetet igen!! Grrrr

Svar på tråden Vad i helskotta är det för fel på mitt element! Behöver råd och svar snabbt!