• memlis

Tips på 25-års present till sambon?!

Hej!

Skulle behöva er hjälp med tips på 25-års present till min sambo.
    Från första början hade jag tänkt att ordna en stor fest för honom men jag har BF en vecka efter han fyller år så jag har skippat den idén. Nu vill jag köpa nåt riktigt fint och speciellt till honom men jag kan verkligen inte komma på vad.

Nån som har några tips och idéer?
    Tar tacksamt emot allt!

• Svar på tråden Tips på 25-års present till sambon?!
  • Alexiaa

Oj, svårt...men en Klocka är ju alltid något bra! Något han har under en längre tid, något personligt och du kan gravera in något i den.
    Eller något annat i smyckesväg, för det är något man använder liksom längre och mer än vissa andra saker!

• memlis

Alexiaa: Hmm, ja en graverad klocka lät ju inte helt fel. Den ska jag fundera lite mer på.
    Han fick halsband av mig i julklapp så smycke känns lite som dålig fantasi. Men det kanske slutar med det iaf

• Alexiaa

Klocka är ju något användtbart och finns i alla olika prisklasser och man kan göra den "personlig".
    Tycker det är roligare med något man kan ha ett tag än typ parfym, kläder eller liknande.

• Alexiaa

Cila74- tyckte också det var en bra present när jag skulle ge bort till en kompis...men läste på lite och det är ju egentligen inte något.
    Du kan lika gärna "trycka" upp certifikatet själv, för ingen myndighet eller företag kan ge bort en stjärna utan det är bara "ploj".

• Helle78

Med tanke på situationen så skulle jag valt att ge honom en upplevelse. Antingen något ni kan göra tillsammans en tid efter BF, eller något kul han kan göra med kompisarna.

Jag gav min sambo en resa till London när han blev 35. Det är kanske i dyraste laget, men kan kan köpa en weekendresa till något mysigt ställe i Sverige. Eller ett presentkort på att köra go-cart eller andra roliga bilar, jag tror det finns ett ställe att köra folkracebilar (eller nått liknande) mellan Örebro och Eskilstuna.

Hoppas det gav dig några tips i alla fall och lycka till allt ni har framför er.

• memlis

Hade oxå funderat på mystar.se men har oxå varit inne och läst och har inte alls nån lust att lägga pengar på det.

Hans största intresse är motorcyklar så det vill jag försöka hålla mig borta ifrån. Köper jag nåt inom det blir det nog bara fel.

Har inte bestämt va det får kosta. Det beror helt på va jag bestämmer mig för att köpa.

Tack för alla era tips!

• memlis

Hörrni ni ni...
    Jag fastnade för det där med en klocka och gravera in nån text. Nån som vet om man kan beställa det på internet nånstans??

• Alexiaa

Nä, vet inte om man kan det på internet...Men annars graverar de in i vanliga klockaffärer också.

Svar på tråden Tips på 25-års present till sambon?!