• Misty

Livet känns just nu så jä--la orättvist *suck*

Hej!

"Syster J" ~ Jag gör äggdonation på Reproduktionscentrum på Akademiska. Har gjort en i december som tyvärr slutade i missfall men vi ska nu i april/maj göra vårat andra försök.
    Jag tycker att barnmorskorna man har kontakt med där är kanonbra och bryr sig verkligen.

"Jag är en äggdonator" ~ det du gör är fantastiskt och du hjälper många barnlösa par!

Kram Misty

• Misty

syster J ~ jag har gjort 2 st ivf-försök men bägge fick avbrytas innan äggplock eftersom jag bara fick fram pyttesmå äggblåsor och inga ägg. Då blev vi rekommenderade av läkaren att göra äggdonation och han skcikade en remiss till Uppsala för 3 st försök där.

Några veckor efter det ringde de från Akademiska och sedan fick vi vänta ca 2 månader innan vi kom dit på samtal med kurator och läkare. Eftersom vi har anhörigdonator tog det sedan "bara" 6 månader innan vi gjorde vår äggdonation dvs i december.

Hör av dig om du har fler frågor!

Kram Misty

• Misty

Glömde skriva att sist jag mätte var mitt fsh-värde 18, gången innan det 36 så det halverades andra gången jag testade. Detta var nog 1,5 år sedan och efter det har jag inte mätt något mer.

Misty

Svar på tråden Livet känns just nu så jä--la orättvist *suck*