• trubbnos

Ruvar o funderar

Hejsan alla! Har några frågor som någon kanske kan svara på.
    Jag fick mitt ägg tillbaka i går kl 11. Vad menas med att det tar tid för ägget att fästa? Jag trodde det var på plats då liksom...? (Långtids-odlat)

Om de säger att ägget är "jätte-fint", så som de har gjort till vissa av er här inne på forumet, vad får man då för förklaring av läkarna varför det inte har fungerat?

Har ni något förslag på hur jag ska få tiden att gå till den 23:e....

Vad kan jag förvänta mig för symptomer fram till dess...

Tack för att ni finns här inne! Känner mig inte så ensam då.

• Svar på tråden Ruvar o funderar
  • ullesbulle

känner med dig Trubbnos...vet precis hur det känns. Kramar till dig!

• Mignonne

Här en till som ruvar är på dag 6 och har sedan 3 dagen ont på framtill på magen och bak i ryggen. Men ingen mens än men jag tror ju verkligen den är på väg med tanke på värken jag har.

• ullesbulle

Håller tummarna för att det ska gå bra för dig Mignonne!!!!

• fiialotta

Trubbnos: nu måste jag fråga. Tar du vagitorer typ progesteron?
    Då borde väl inte mensen kunna börja? Eller fattar jag fel? Jag inväntar nu mensen så jag kan planera nästa FET, men den är försenad kanske p g a proggisarna.

• Misella

Är på ruvar dag 11 idag och det ör ju jättesvårt att hålla sig till testdagen.. Jag tror inte att jag klarar det

För några dagar sen fick jag mensvärk och tänkte att det va kört, men den försvann... jag har det lite till och från... Vad kan det betyda?? Jag blir galen av denna väntan!!! Man har så många frågor och undringar så man blir helt snurrig i huvudet!!

Lycka till allihopa

• Mignonne

misella - jag undrar också samma sak. fick mensvärk på kvällen ruvardag 3 fram till idag ruvar dag 5 och nu börjar det klinga av. Brösten gör fortfarande ont, innan mest i bröstvårtorna men nu mer öm och spänd i hela bröstet.

• Misella

Är också öm i brösten fast det har avtagit lite..
    Man vill ju så gärna känna nåt så man inbillar sig säkert massor!!

• trubbnos

fialotta. Ja jag hade vaggisar.

• Joboli

Hej här har ni mig! Jag är på ruvdag 7.

Känner inte så mkt bara lite molvärk och ilningar i livmodern.
    Lite lite öm i brösten, de har iaf blivit större.
    Men jag är en sån pessemist så jag har dömt ut alla chanser redan, detta är vårat första IVF försök, vi fick bara ut 2 ägg, endast ett höll måttet.
    I mina tankar har jag redan gett upp, har det inte funkat förut, varför ska det göra det nu?
    Hoppsa hoppas hoppas att det kan bli något av detta

KRAM och lycka till alla "ruvvänner"

Svar på tråden Ruvar o funderar