Drakmamman > Jag har just undrat hur mycket bebisar äter egentligen och där fick jag ett litet mått. Trodde inte det var så otroligt mycket! Har ammat hela tiden och då ser man ju inte mängden ...
Mill 06 > Här bökas det oxå otroligt mycket, fötterna upp i vädret hela tiden var hon än ligger . Häromdagen låg Tea med ena foten ovanför spjälskyddet mellan spjälorna,,, inte så bekvämt. Tror de vänder sig snart när de gör så!
tjugofem > Sömnvanorna verkar vara mer lika jag trodde mellan ammade & ersättningsbebisar. Här sovs det alltid från 22-23 till
08-09 med 1 ibland 2 korta matpauser då jag är tvungen att väcka Tea pga en massa mjölk.
Vi ska oxå döpa Tea, inte förrän 14.4 så är ju ett tag kvar att fundera på psalmer osv. Här är det dags för vacc på måndag - är ganska orolig då man läser att så många bebbar verkar bli ledsna efteråt . Hoppas det går bra! Spännande att se vad hon väger och mäter, 3 veckor sedan sist (då 62 cm /5945 g).
** Ni som ska börja ge smakisar redan vid 4-4½ månads ålder, har ni nån speciell anledning till att börja så tidigt?