Barn födda i nov 06 !!!
har du testat nakefisandet? fr.o.m. igår när jag provade det så gillar han helt plötsligt att ligga på mage
tänkte låta bli att lägga in en bild men kan inte hålla mig när jag ser era små sötnosar
slänger in ett på min plutt med. tycker själv att det är skoj att se era men orkar inte sitta och kolla alla era gallerier så ofta efter uppdateringar. kikar in lite här och var ibland när jag har några minuter över

vi tänkte börja ge devin välling nu. är det nån som börjat med det? vilken sort kör ni isf och hur funkar det? håller de sig mätta längre? är det nåt man ska tänka på förutom att köpa napp med större hål? vi har mam flaskor med anatomisk napp, finns det nappar till dem eller måste vi köpa helt nya flaskor?
vi har iofs två rsb flaskor som vi knappt använt för devin gillar mest anatomiska nappar, men det kanske finns att köpa det till dem med. fast mam är ju så bra med den där gummiplattan och lufthålen.... hmm....
![]()
så, nu har jag snokat. himlarns va söt han är
en sån där dregelkappa eller vad man ska kalla det har jag funderat på att köpa till devin. hittade en som såg ut som en polisuniform hihi ![]()