• dyckan

Barn födda i nov 06 !!!

fick gå till doktorn med Martin idag. Hans hosta blir bara värre och värre. Så nu har han fått medicin och jag hoppas hans hosta försvinner och att han blir bättre snart. Han ligge och snuttar från och till hela natten. inatt kom han över till våran säng vid 22 tiden och sen har han legat vid mitt bröst tills vi gick upp. så nu är jag väldigt trött....

• dyckan

am76; jo det är super jbbigt. Han vill bara vara i min famn och jag kan inte lägga ner honom. Han sover inte bra på nätterna och kommer inte göra det innan medicinen börjar hjäla bättre. Så i morgon ska vi åka till mina föräldrar så jag kan få lite hjälp och en liten chans att ta igen mig. Men jag ska faktiskt smita en liten stund idag. Ska till centrum och kolla på lite kläder, heltsjälv.. ska bli så skönt...

• dyckan

någon som har förslag på en psalm till dopet näta helg. har bara " tryggare kan ingen vara...." än så länge.
    snälla jag är desperat....

• dyckan

pillis72> jätte fin... Tack för psalmen...

• dyckan

jag bor i Upplands Väsby.
    Jag tänkte börja med lite gröt när han blir 4 månader och sen blir det potatis, morötter mm....
    Ser fktiskt fram emot det. Vet ju att Martin kommer bli mätt på ett helt annat sätt då.

Martin har fortfarnade hosta, men snart hoppas jag att en försvinner. medicinen börjar väll värka snart.

• dyckan

jag funderar på att börja ge lite gröt nu efter helgen. men idag fick han smaka lite banan och det tyckte han verkligen om.

• dyckan

Jag har börjat ge Martin lite banan och det tycker han är jätte gott. Idag provade jag lite gröt oxå. Jag hade tänkt vänja honom med gröt så han kan få det innan han ska sova så han kan sova lite längre under natten. Hans sömn har ju inte varit den bästa efter det att han blev sjuk. men nu har han slutat ta medicin och jag hoppas att han ska vara frisk ett tag fram nu.

Dop nu på söndag. Så från och med i morgon börjar gästerna droppa in. ska bli roligt att träffa släkten.
    Och tror ni jag höll på att rasa av stolen när jag fick träffa prästen som ska döpa Martin. Han är 28 år och super söt...

• dyckan

ja, s vad dopet klart. Allt gick jätte bra igår. Vi var 25 gäster i kyrkan och trot eller ej så somnade storebror i mormors knä. Så han fick inte hälla upp vattnet somm han skulle. Tror jag åt kokor och tårtor för ett helt år igår. Så jag tror jag skippar Tårta nu när jag fyller år på tisdag.

• dyckan

Jag lagade min egna barn mat när min stora son skulle börja äta och det gick jätte smidigt och sen så var det enklare när han började äta samma mat som mig och min sambo.
    Så jag kommer göra likadant med Martin.

• dyckan

Nu har jag äntligen fått upp lite bilder från dopet..

Kan ni förstå att båda barnen har blivit sjuka igen. Martin är snuvig och har börjat hosta igen. Samma sak gäller storebror. Kan det verkligen vara bra att var så förkyld när man är så liten???

Idag ska jag handla lite kläder till mig. så underbart att ha gått ner nu så att jag behöver nya kläder.

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!