• Kanga1

Barn födda i nov 06 !!!

Criffegirl skrev 2007-03-13 20:42:03 följande:
     Jag provar bara en gång om dagen...Jag försöker få Pontus att äta mat-puré en gång mitt på dagen. Det är INTE lika gott som morgon och kvällsgröten som serveras med nån god fruktpuré *skrattar*Idag "lurade" jag honom med att ge varannan sked päronpuré så han fick faktiskt i sig 1 msk grönsaker & kalvkött och det gick bättre o bättre och han gav mindre o mindre grimaser när han svalde Är det taskigt kanske? *s*
    hur mkt gröt ger du morgon o kväll? försöker också börja med det..
  • Kanga1
    Criffegirl skrev 2007-03-13 22:26:45 följande:
    Hörrni mina "vänner"....jag tror jag har trampat i klaveret i en annan tråd *suck*Tycker ni oxå att jag har HELFEL???www.familjeliv.se/Forum-2-114/m18415087.html*fattar noll egentligen*
    jag har skrivit där nu.. nej jag förstår vad du menar men jag själv hade inte kunnat ta det lugnt.. det är ju olika det där.. jag hoppa iallafall inte på dig.. 
  • Kanga1

ja men så e det på de flesta trådarna här tycker jag.. om man inte tycker som majoritet på fl så blir man attackerad o alla andra små fegisar hänger med.. inget att bry sig om tycker jag, alla har ju rätt till sin åsikt eftersom ts fråga så kommer hon garanterat få tusen olika svar.. i slutändan är det ju hon som bestämmer iallafall.. det du skrev kan jag tycka va lite lugnande för ts men de andra tyckte det är bättre att skrämmas.. ta inte åt dig iallafall..kram på dig!

• Kanga1
    Maddie84:
    ja grattis till dig!! Vad spännande hur känns det för dig? Var det planerat eller råkade det bara bli så? Då blir det exakt som mellan mig o min lillasyster jag född nov hon okt året efter..
  • Kanga1
    Tessiksa:  Vet inte vad man ska säga men fy vad hemskt! Ja man undrar ju vad sjukvården håller på med ibland?! Tur att det gick bra och att i framtiden får du prata med kompetent personal. Kram  på er!
  • Kanga1

Hej det var ett tag sen jag skrev här men vilka söta bilder ni lagt in på era sötisar.. känner som många av er här inne, har bara en mamma som jag träffar regelbundet och några på öppna förskolan men  man har ingen som man bara kan "komma" förbi på en fika.
    Min dotter hjärtopererades för exakt en månad sen innan operationen gick det trögt med vikten men nu!!! har hon äntligen klättrat över 6kilo sträcket! *stolt mamma* hihi hur mycket väger era sötisar.(jag  vet ju att min väger lite mindre men det beror på att hennes hjärta tog allt för att pumpa runt blodet.)

• Kanga1
    det här e min tjej sex dagar efter operationen!
  • Kanga1

Frågar igen om nån vill svara.... Vad väger era sötisar?

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!