Barn födda i nov 06 !!!
Men lugn, min tös är inte så stor heller. Vägde bara 5510 när vi var på 3-månaderskollen. Hon vägde 3780 när hon föddes ![]()
Men lugn, min tös är inte så stor heller. Vägde bara 5510 när vi var på 3-månaderskollen. Hon vägde 3780 när hon föddes ![]()
Jag ammar inte men Jonna får sista målet vid 22 och somnar i regel efter det. Sen vaknar hon kring 8 och är hungrig. BVC har också antytt till mig att dottern är lite tunn men hon går ju upp i vikt såd et är ingen fara. Dessutom är hon aktiv hon med så maten förbränns väl mer antar jag ![]()
Nu har jag baske mej kolat överallt och jag hittar INGEN smakis som kan passa våran tös *suck* Allt jag finner är från 6 månader och uppåt ... Men på Sempers hemsida så ser jag att det finns ju en hel del för 4-månadersbarn men varför finns det inte i de affärer vi har i närheten??
Jag har ju visserligen hittat puréer men gröten hittar jag ingenstans... Får väl bege mig till storstan och se om de kanske har.
Jag har inte kolat överallt
men väl KOLLAT (fingrarna slinter ibland...) 

Japp jag köper smakisar, svindyrt eller inte.
Jonna somnar för det mesta själv. Lägger henne i sängen och 5 minuter senare så sover hon. Inget skrik eller så utan hon jollrar lite och sen är det ZZZZ som gäller ![]()
SHN: Sova Hela Natten. Läs mer på länken i inlägget ![]()