Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Barn födda i nov 06 !!!

Caltum :

Välkommen hit Skrattande Söt liten pralin du har :)

jaa jag njuter verkligen av mamma ledigheten ... När min stora tjej föddes var jag bara hemma i 3 månader - bodde i Puerto Rico ( Västindien ) då och där finns inte samma möjlighet till mammaledighet . Så nu tar jag vara på varje sekund av denna LYX :)

Mark Levengood 4 President
  • TheCoopers

Mexisis :

Hahha yes :) Jag flyttade till PR -96 och när jag blev flygvärdinna "pendlade " jag mellan NYC och PR ... och bodde även ett tag i Miami .

• TheCoopers

Mexisis :

Härligt ! Din bror gör helt rätt - vilka upplevelser han har med sig :) det är bra att komma ut och se världen - om inte annat så uppskattar man Sverige mer när man bott utomlands .
    Vi ska till PR i sommar - häärligt !

• TheCoopers

Criffegirl :

Åhh tack Skrattande Mina små loppor är underbara ( nästan alltid Flört ) du har en riktig sötnöt fu med

Mexisis :

Ja vi ska vara där i 3 veckor :) såå skönt . Min sambo är lärare så han är ledig hela sommaren ..
    Vi ska också till Sundsvall .. Min sambos brorsa gifter sig den 30 juni ... Skrattande Har aldrig varit i Sundsvall förrut *skäms*

• TheCoopers

Mexisis :

Är detta Mexisis / FamCoopers tråd nu ?? Skrattande Vi bombar den med inlägg - kul för alla andra :) hahah

Joo jag googlade på kyrkan ... den är liten och söt

• TheCoopers

Go natt :0)

jag ska gå in och pussa på min stora tjej även om hon sover  - saknat henne idag -- blir så mkt med den lilla * dåligt samvete *

• TheCoopers

Hmmm Adele är inte alls på väg .... hon trivs bäst med att sitta hos mamma ..hela tiden :) hon kan "sitta" ett litet tag men tippar över .. men kan inte själv sätta sig upp ...
    Tror Adele hellre pratar och sjunger än att röra sig Skrattande det kan ju morsan hjälpa till med *L*

• TheCoopers

Hmmm jag kollade precis min förlossningsjournal ..hittar inte min dotters blodgrupp där ....

*kollar vidare *

Blev nyfiken nuSkrattande

* Godmorgon alla förresten ! Underbar dag idag

• TheCoopers
    Mexisis :

:) Jag provade att ge Adele lite vatten ur ett glas idag ...hahah såå gulligt ...hon öppnade munnen helt och slickade på glaset :)

Hon har dessutom fått för sig att riva ner hela spjälskyddet ... yes ... när vi vaknade i morse var halva bortdraget ...så nu fick vi spänna fast det ännu hårdare ...
    En liten vandal Skrattande
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!