• Bettiz Angel

Bada jacuzzi/bubbelpool med bebis??

Har en dotter som är 4,5mån och vi ska bada jacuzzi på tisdag, så jag undrar om hon kan bada med oss eller snällt får titta på..
    vet att hon inte får basta men har inte hört något om jacuzzi..
    någon som vet??
    alla svar och tips tas tacksamt emot

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Svar på tråden Bada jacuzzi/bubbelpool med bebis??
  • daphniamagna

Ingen aning tyvärr. Men mitt spontana svar är att hon kan göra det.. Är väl inte så mycket skillnad mot ett badkar med en gasig bebis ;P haha

• Bettiz Angel

hahaha   tack..

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • daphniamagna

men om det är välldigt varmt så kanske det inte är så nyttigt... :/ svårt ju!

• Bettiz Angel

nä precis det var det jag tänkte.. men vill ju veta säkert juh

~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • daphniamagna

det klassiska svaret - ring bvc imorgon och fråga :)

• Smurfan 81

Det är ingen fara bara man inte är i för länge! Av samma anledning att man inte ska bada bastu med små barn, de kan inte säga till själva när det blir för varmt och de vill gå upp. Men en liten gör ingenting! Jag badar jacuzzi med Kevin varje torsdag efter babysimmet och han älskar det! han får sitta i en liten stund, sen får han sitta på kanten medan mamma och pappa badar klart!

• jagosa43

säger som smurfan en liten stund i stöten....
    vi bubblar alltid efter babysimmet en stund lilla C gillar det

Chris-99 Cornelius-06
  • glennglenn

Jag tror inte att det på något sätt är skadligt, men vattnet brukar ju vara ganska så hett och det är de ju inte vana vid. Prova dig fram!

• susannn

absolut inte ta henne i jacuzzin... det ær en åldersgræns på tror det ær 4 år ... pga av att det inte ær bra før hennes lilla hjærta och lungor...

Svar på tråden Bada jacuzzi/bubbelpool med bebis??