Har gjort ljusa slingor blev sådär vad gör jag nu?
Hej har nyss gjort ljusa slingor hofs frisören betalade en hel del :/ Blev inte riktigt nöjd & när jag frågar om hon kan göra några till på vissa hårslingor som är kopparröda (alltså den färgen jag hade under) då säger hon, ja men det får ske på egen risk ifall håret går av... Men de slingorna hade ju inte ens fått slingmedel på sig! men hon envisades att det skulle ske på egen risk?? Jag klippte mig också mer som i en page frisyr med lite snedlugg, luggen är inte kort utan mer i etapper åt sidan. Kan tyvärr inte lägga in foto på mig så jag kan visa... Nyu funderar jag på att tona över i nån röd brun färg & klippa kort taggig lugg alltså mer en riktig kantig page hos frisör alltså... Men blir slingorna då ljusare skulle va fräckt tycker jag :) Vad tycker ni? Eller tycker ni jag ska göra mer slingor hos nån annan! det var ju det jag ville ha! Hon gjorde inga i underhåret där är det kopparrött... Ville ju ha mkt ljusa slingor o bad om utpetade slingor & fick "folieslingor (bredare) Ursäkta det långa inlägget men snälla ge tips! Lägger in en gammal bild på mig med fina slingor jag hade innan i mitt galleri. Tack på förhand kram!