• Gumlan

får ert barn under 3 år (eller strax över) titta på cartoon network?

Det fins kanske bra program där också någongång som jag missat... men nu menar jag i almenhet skiten som går på CN. Jag vill inte att sonen tittar alls på den kanalen för det går ju helt sjuka saker där! tecknade program där dom slåss och mobbar varandra och till och med dödar varandra!!! jag tjatar o tjatar på sambon att jag verkligen itne vill att sonen ska titta på sådan skit, men ändå kan han sitta där när jag varit borta o titta på nått stört program sonen har på senaste tid börjat bli väldigt bråkig, det roligaste som fins att leka är att slåss, så han ska slåss me alla hela tiden jag tror detta påverkar mycket, altså att han får se på sådant! tittar man på sådan skit lär man ju sig sådant... hur ser ni på det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får ert barn under 3 år (eller strax över) titta på cartoon network?
  • Majsan70

Ja, hon får titta på Cartoon, men föredrar Disney framför det. Jag oxå eftersom jag inte är förtjust i den typen avtecknat som de har på Cartoon.
    Slåss o bråkar gör hon inte. Busar däremot som en helt normal 3 åring.

• Petrah

ja, innan vi flyttade fick han det o han va jättebråkig så jag skrev in till dom o undrade om dom kallar det för barnkanal. den är helt för mcyket. nu har vi inte den som tur är.

• Sencha

Gissningsvis har vi inte kanalen, för jag vet inte ens vad det är

• rullgardinsflikkan

Nej absolut inte. Nu har dom tagit bort CN överhuvudtaget här så jag behöver inte tänka på vad han tittar på utan han kollar på barnkanalen.

• chillie

De enda programmen som mina barn varit intresserade av i 3 årsålderna är Snobben, Scooby och Curage.

• Gumlan
    Petrah skrev 2007-02-12 17:34:52 följande:
    ja, innan vi flyttade fick han det o han va jättebråkig så jag skrev in till dom o undrade om dom kallar det för barnkanal. den är helt för mcyket. nu har vi inte den som tur är.
    vad svarade dom?? Jag tycker itne det kan kallas det, är dom tecknade programen ens barntillåtna?? en gång var det ett tecknat barn som skrek hysteriskt o tårarna sprutade medans några andra stog och hoppade på honom och skrattade :O vad lär man barn om dom tittar på sådant?? sedan reste han ju sig o dom cyklade iväg som polare ändå och situationen framstog som rolig i programet! lär sig inte barn då att man kan stå och hoppa på någon och det gör inget ändå sedan utan är lite små roligt... *ryser*
  • Petrah
    Gumlan: dom svarade aldrig konstigt nog det är en skitkanal för alla åldrar eller hur??
  • BitchigaBea

Min son snart är 5 år får det inte. Ogillar den kanalen.

*~* Älskar sonen mest av allt *~* Är i vecka 34 i väntan på vår flicka *~*
  • Miramis 1980

Ja,,  han får titta, men han är inte så intresserad av tv och film.
    Han är inte bråkigt ett dugg.

It´s the smells you får take...
  • ennie

Nej, tycker de har för mycket våld i sina program. Playhouse disney får min dotter titta på.

Svar på tråden får ert barn under 3 år (eller strax över) titta på cartoon network?