Bullmastiff, behöver tips!
Välkommen in på Bullmastiff forumet, diskussionsforumet för den Bullmastiff frälste/intresserade eller vad det nu än må vara, kom dit vettja:
bullmastiff.forum24.se/bullmastiff.html
Välkommen in på Bullmastiff forumet, diskussionsforumet för den Bullmastiff frälste/intresserade eller vad det nu än må vara, kom dit vettja:
bullmastiff.forum24.se/bullmastiff.html
64 kilo, ja då har du en rätt rejäl Bullmastiff, min väger 56 kg.
Balder hade en period i sin ungdom då han fick flippar utomhus och tuggade koppel mm för att han inte ville knalla hem men annars har han aldrig tjaffsat i onödan, det är ju sååå individuellt vad gäller mentaliteten, så när man väljer uppfödare så ska man göra det med STOR omsorg, ja även vad gäller sjukdomar också förståss.
Små barn och hane ser jag inte som något problem alls, kolla in den här hemsidan hem.bredband.net/ozzybullmastiff/ Dom är för goa.
Det är inte en konfliktsökande ras.
Finns så mycket att säga, du får lägga till mig på msn om du vill och om du använder det vill säga: chia_mia@hotmail.com
Jag har en Bullmastiff hane och 4 andra hundar av olika raser, bara en Bullmastiff, räcker med en egensinnig tjurskalle i familjen hehe...(eller 2 om man räknar med mig då)
Haha, vilken kennel är han ifrån, inga bilder??? Nyfiken som synden ju....
Ahaaa kul kul!!! Ska bli kul att se bilder framöver!