• Anonym (Nyfiken)

69:an - vem är överst?

När jag och min kille har 69:an är det alltid jag som är överst. Jag vill gärna se honom överst någon gång (så länge han inte börjar tokjucka såklart ;) ) men han verkar tveksam till det.. jag tror att han är det för att det är lättare att slappna av när man själv får ligga på rygg... ?!

Hur gör ni, vem är överst och vilket gillar ni bäst?

• Svar på tråden 69:an - vem är överst?
  • Anonym

har bara testat med killen under mig, känns ju bäst för mig och jag kan bestämma hur långt ner jag vill ta den.. men det är ju bara o testa! funkar det inte så får ni vända på er!

• Anonym (:-))

Varför inte ligga på sidan, bekvämt för båda

• Anonym

när jag tänker 69:an tänker jag faktiskt på sidan. Trodde det var så man gjorde

• Anonym

haha..sidan:) börja tänka på när jag och pojkvännen började ha 69an i badkaret.. vi såg nog ganska dum ut där vi låg i badkaret som inte ens var fyllt med vatten;) själv tyckler jag att han snopp kommer fler med han ovanpå! men mig överst.. typ mer på alla fyra kan han petta mig samtidigt:)

• Anonym

Vi ligger också alltid på sidan, låter ju skitjobbigt annars

• Anonym (..)

killen ligger alltid överst..både han o jag tycker de e skönast..=)

• Anonym (Mannen)

Hos oss är det blandat men oftast ligger min man överst - jag kan gå igång på just det faktum att han "tar mig i munnen" - han vet var gränsen går för hur långt ner han får komma. dDessutom kan jag lättare röra/smeka honom bakom pungen/kring anus då - något som HAN går igång på rejält

Fast nu var det länge sen vi hade en 69:a, det blir mer att vi ger varann oralsex utan att få tillbaka samtidigt - det ÄR skönare att bara få ligga och ta emot tycker vi nog båda. Det brukar bli så att jag ger honom först och sen får jag och sen......*egna tankar*

• Anonym (:))

Vi ligger oxå på sidan, har testat men mig över och han under men tycker att från sidan är bra

• gladlouise

jag ligger 99 % av fallen överst..men jag gillar också att ligga på sidan..jag slappnar av mer då.

• Anonym (T)

Jag (tjej) brukar vara överst. Minst risk för snopp i svalget då!

Svar på tråden 69:an - vem är överst?