• Anonym (Nyfiken)

69:an - vem är överst?

När jag och min kille har 69:an är det alltid jag som är överst. Jag vill gärna se honom överst någon gång (så länge han inte börjar tokjucka såklart ;) ) men han verkar tveksam till det.. jag tror att han är det för att det är lättare att slappna av när man själv får ligga på rygg... ?!

Hur gör ni, vem är överst och vilket gillar ni bäst?

• Svar på tråden 69:an - vem är överst?
  • Anonym

Jag ligger alltid överst,tycker inte att det är speciellt jobbigt att göra 69an som vanligt. Liggan på sidan låter krångligt!?

• Anonym

Nä bu för 69an bättre att få utan att behöva ge samtidigt!!!
    Ska man köra så är det väl sidan som är bäst minst jobbigt och ingen risk att nån kvävs eller så.

• Anonym

Jag överst eller så ligger vi på sidan...men mest att jag är överst då min man älskar min rumpa*hahaha*

• JohanC

Vi brukar byta efter en stund,men skönast är när jag ligger på henne så kan hon själv bestämma hur långt ner hon vill ha den,och samtidigt smeka mig i mellangården eller i anus.

• Anonym

Tycker bäst om att han är överst, speciellt nu när jag är gravid, annars slår jag väl magen i ansiktet på honom...hihi!

• Anonym

Allid han överst, jag tycker det är skönt att få ligga och slappna av, och ta emot.... Än har han inte kört ner den i svalget på mig, då är det nog inte lika kul längre...

• Anonym (tjej)

jag (tjejen) är överst för då kan jag deep-throata

• Mamma till Philip Nova Elliot

varierar, ibland oxå på sidan....de blir som de blir. tycker man att det blir enformigt så får man säga till lr helt enkelt visa honom att nu e de han som ska vara överst

Philip född 021128 och Bebis med BF 070806...tror på juli
  • Anonym (tjej)
    Philips mamma skrev 2007-02-15 16:51:20 följande:
    Ananym (tjej): det kan man om killen oxå e överst.... Philip född 021128 och Bebis med BF 070806...tror på juli
    tycker det inte är lika lätt att få den långt in och djupt då
  • Anonym

vi brukar ligga bredvid varandra...... eller altså på sidan, båda två....

• Anonym

Det är jag som är övert (tjej) men jag gillar inte 69:an speciellt, är så jobbigt. Skönare om man ligger på sidan.

• Anonym (tjej)

På sidan eller jag överst annars känns det ju som om att man ska kvävas...

• Anonym

haha, jag hade 69:an en gång då han var överst, men jag var inte nåt beredd på det för rätt som det var så hade jag hans fötter och rumphål i ansiktet, och jag har ganska ont av båda de kroppsdelarna.. Huuu.. jag pötte bort honom ganska snabbt, stackaren.. hihi

• emmisen2

Jag har provat vara både överst och underst... Men jag före drar överst kan man styra saker lite mera...

Svar på tråden 69:an - vem är överst?