• MissKate

Varför har män bröstvårtor?

Kvinnor har ju av en anledning, vi ska föda våra små. Men varför har män dem??

Nån som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-14 11:21:06:
    Kanske en dum fråga, men min man har skumma funderingar på saker och jag tänkte ge honom ett svar för en gångs skull.. *S*

• Svar på tråden Varför har män bröstvårtor?
  • ProjektRonja

Biologisk jämställdhet för att män inte ska bli avundsjuka.... och dom far vad dom förtjänar, för manga män far ju även hängbröst med aren!!!

HAHAHAHAHAHA

• Lindblomman

Det skulle se så konstigt utan bröstvårtor när de får hängbröst!

• Jossi78
    ProjektRonja!!! Bra sagt
  • clay

Naturen har nog underlättat för sig genom att göra samma "baskropp" innan den vet vad det blir. I början ser vi likadana ut, sen utvecklas könet till det ena eller det andra.

Jag har hörde nångång att män kan amma, att deras bröst också kan producera mjölk... Jag vet inte om det är sant, om det är sant så kanske de ska kunna ta över ifall mamman dör eller nåt...?

• ProjektRonja

Det där med baskropp lät ju bra. Ärret pa snoppens undersida är ju faktisk ett resultat ifran tiden i magen da pojkar och flickor sag likadana ut. Vi tjejer behaller springan med klitoris längst fram. Där växer pojkarnas "klitoris" ut till snopp och springan växer igen (därav ärret)!

Da har vi lärt oss nagot i sandladan idag

• MissKate

*S* Kom med fler roliga förslag, han blir så frustrerad, stackarn..

Svar på tråden Varför har män bröstvårtor?