• mamsingenX4

Ålandstråden för oss med "flera" barn!

Fick idén till att starta en ny tråd för oss ålänningar med fler än ett barn! Säkert är vi många "storfamiljer" här!

4 söner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-14 13:41:04:
    Idén fick jag av en nära vän, som jag träffat här på FL!
  • Svar på tråden Ålandstråden för oss med "flera" barn!
  • mamsingenX4

Jaha, då har vi öppnat en ny tråd för oss med flera barn! (hoppas bara att vi får fart på tråden och att många hittar hit )

• Katta 67

Hej...nu så..är jag här i alla fall....dock flera dagar för sent..och du är säkert jättetrött efter att jobbat i natt och flera innnan....men ..nu funderar jag på om det skulle va fler än jag som vill åka till stockholm till september för en tjejkväll..buss skaldjursbuffe och Martin stenmark mfl..uppträder bara för tjejer..alltså en tjejkväll..låter det inte kul?..

• mamsingenX4

September?! Oj, det var långt i förväg Men låter skoj! (och han e ju såå fin!Räcka ut tungan)

Jo, har jobbat en hel del. Faktiskt blev det hela 9 dagar/nätter i ett sträck, men nu är jag ledig i åtminstone en vecka är det tänkt, om inte nån går och blir sjuk nu bara! Du, då? Har du jobbat mycket?

• Katta 67

Jo det blir ju en del..men var ledig Onsdag och Torsdag ,men har jobbat Fredag ,Lördag och i dag..sedan ledig tre dagar det är skönt.
    Vi kanske skulle ha en träff snart för flera mammor med många barn eller vad säger du?,skulle va kul..

• mamsingenX4

Jo, bara det att jag jobbar en hel del en tid framåt... Vi får ju nytt boknings/dataprogram så vi skall på utbildning mm. Tex v 12 jobbar jag hela veckan heltid i resebyrån! Och veckan därpå ska jag själv på utbildning... men idén var kanon!

Hmm, om det nu dök upp fler mammor här på tråden!? Vi e ju int så många... *hihi*

• Katta 67

hehe..nä vi är ju inte så många ..men vi är ju sällan här..ju..

• mamsingenX4

Verkar inte direkt vara nån rusning här på tråden!

Katta: Nå, jag har iaf jobbat både igår på dagen och inatt. Funderar om jag inte såg dig inatt Katta?! Var det du, tro?? Jobbade du inatt..? Såg en likadan bil komma emot vid rondellen ca 00.11 eller nåt.

Ska jobba 3 långa nätter i rad nu. Så lär inte vara så social då på dagarna då jag jobba 22-05. Men nästa vecka borde det vara lugnare mån-tors. Och sen börjar en intensiv tid igen! Skall nämligen jobba hela v 12 i resebyrån (dagtid). De andra från resebyrån inkl bossen skall till Helsingfors på utbildning så jag och en tjej till från check-in får hoppa in och vikariera. Lär bli intressant! Ingen av oss är ju direkt van att boka spa-paket, hotellresor, anslutningar osv. men - men det skall väl gå på nåt vis

Vad har du sysslat med? Hur går det med husbygget???

• Katta 67

Hej..mm jobba på du!!..låter skitkul att jobba på resebyrå..kan du inte ta mig med i väskan så jag får höra...fniss..
    Du jag jobbar inte på Shell längre..det funkar inte...jag ska träffa ev nya arbetsgivare idag,ikväll...lite bättre än det andra.mer i mitt yrke så att säga men berättar gärna mer ..hoppas vi kan ses snart när du är fri från slitet!!..hoho..härär det annars tomt ,men gott om plats att skriva på..hehe

• Katta 67

Förresten ,ja du var ju nyss i Sverige ,men jag fyller ju 40 nästa vecka funderar på att storhandla tills dess...men du kanske är upptagen..
    ha det gott..

• Agneta3

Hej! Är tillbaka så nu kan jag ansluta mig...
    MamsingenX4: Grattis på födelsedagen i efterskott.
    Katta: Är det på fredag du fyller? Jag är osäker på vilken datum det är...
    Nu fick jag gäster men vi "ses" här igen.

Svar på tråden Ålandstråden för oss med "flera" barn!