• Aannaa

Inredning under en trappa?

Vi bor i hus och har då en trappa till övervåningen... under trappen är det just nu ett stort tomrum... VAD kan vi inreda med där under??? Förslag???

Ni som har en trappa o har inrett under den kanske t.o.m har en bild att visa? Räcka ut tungan

.emilia. ♥ . kärlek big time.
  • Svar på tråden Inredning under en trappa?
  • Jasmina84

hänger på här då jag också skulle behöva lite tips

• Axels och Annies mamma

Vi har datahörna under vår trappa, har tyvärr inga bilder för jag sitter på jobbet

Lev livet nu, imorgon kan det vara för sent!
  • Jenny1

Hej, jag har ingen bild tyvärr. Vi har inrett det till kontor, med skrivbord och dator. Vill inte ha datorn på en undanskymd plats sen när barnen vill sitta där... Tyckte det blev jättebra, det är ju ett döutrymme som annars lätt blir "förråd".

• Aannaa

Har redan ett kontor/datahörna i ett annat rum.... Tack för tipset ändå.

Själv har jag funderat på en korgstol - en sån 'säng' som finns på IKEA o nån mysig lampa, men det känns som att det blir för trist...
    Andra tankar är att ha en liten pysselhörna åt min dotter där med ministolar, minibord, pennor, papper mm - men det ska ju va snyggt oxå o passa in i övriga vardagsrummet...

Ja, döutrymme var ju rätt ord

• nr3

vi har gjort en toalett!!blev super!!!

• Aannaa
    nr3 skrev 2007-02-15 10:13:08 följande:
    vi har gjort en toalett!!blev super!!!
    Hahaha va bra! Men vi har redan två stycken
  • omis78

våran trappa går upp från hallen så vi har inrett med skohylla och klädhängare och bara satt ett draperi framför. Bild finns i gallerit.

• Alison

Varför inte göra en myshörna? Med minimöbler och hyllor som E kan leka och ha det bra i, utan att det ska störa i v-rummet?
    Som liten hade vi mysigt värre med en säng och ett skåp under trappen, den är ju borta nu men jag kanske har nån bild? Det var jättekul att sitta i sängen och "ta" alla fötter som gick upp/ner, för man syntes inte så bra själv

• ALJO

En skrubb till lådor, kläder eller något annat.

• sky1208

Aannaa, har du bild på hur det ser ut? då kan man få lite mer idé

En vännina gjörde hyllor/förvaring/ställde dekorations grej under sitt trappa.. så himla fint blev det.. fast jag har inga bild.

Svar på tråden Inredning under en trappa?