Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Aannaa

Inredning under en trappa?

Vi bor i hus och har då en trappa till övervåningen... under trappen är det just nu ett stort tomrum... VAD kan vi inreda med där under??? Förslag???

Ni som har en trappa o har inrett under den kanske t.o.m har en bild att visa? Räcka ut tungan

.emilia. ♥ . kärlek big time.
  • Svar på tråden Inredning under en trappa?
  • lycklig fru

Jag har ingen trapp, men man kanske skulle kunna göra en mysig läshörna.

~~~ När blir det vår tur?~~~
  • Aannaa
    omis78 skrev 2007-02-15 10:19:39 följande:
    våran trappa går upp från hallen så vi har inrett med skohylla och klädhängare och bara satt ett draperi framför. Bild finns i gallerit.
    Va fint!!! Vår trapp är ju i vardsgrummet så någon klädförvaring vill jag inte ha där!

Alison > ja det är lite så jag har tänkt.... men en barnhörna i vardagsrummet? Fundersam

sky1208 > hej gumman! Har ingen bild på jobbet, men kan lägga in sen!
    Här ser man lite... EmiliaS.bilddagboken.se/index.php
  • Smultron är gott

om du gillar att sy så kan du ju göra en syhörna :) eller om du gillar att rita en rithörna. :)

• hjalle71

Jag har satt in ett gammalt skrivbord, men hörnan ärabsolut inte klar än (se bild på mitt galleri). Jag ska bland annat inhandla gammal skrivmaskin, det svarta cd-stället samt tidningshyllan ska bort så småningom och den fula trappan ska absolut målas om! Men du kanske får lite tips ändå? Tyvärr är vårt hyresradhus, annars hade jag nog gjort om hörnan till en klädkammare. Sådana kan man aldrig få nog av... /Petra

• Aannaa

TACK för alla tips! Var på IKEA idag o köpte lite saker till en lekhörna till dottern

Resultat:

• mammatotoo

Men vad fint!!
    Jag skulle tipsa om en läshörna, med fotölj läslampa och bokhylla!

• Aannaa

Tack alla! Dottern är jätteglad över sin nya lekplats

• Anna2006

Hänger gärna på här för att få lite tips!

Mina tankar går åt att vi ska göra en lekhörna där, vet inte riktigt hur men jag ser framför mig att det kommer bli lite som en koja eller nått.

♥ Matilda 18 april 2006 och en liten i magen BF 31 Juli ♥
  • soffan82

va fint  nu fick ja lite inspiration från dej om lekhörnan vi har åxå  så under trappen

Svar på tråden Inredning under en trappa?