Inlägg från: Cilota |Visa alla inlägg
  • Cilota

Bra bostadsområden i Umeå?

Trots att jag inte bor där måste jag säga Tomtebo. Jättefint område

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Cilota

En av anledningarna för barn att bo på Tomtebo: www.tellus.no/umea/prod.asp&pr=144_1431_10

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Cilota
    TexasPecan skrev 2007-02-15 22:16:49 följande:
    Ja, Ersboda var det ju!! Blandade ihop det med något annat. Inte Östra iaf, vaför är det inte så populärt där?
    Tror att det beror på att soc har (haft?) väldigt många lägenheter där och placerat ut "alla" invandrare där utan att kolla etnisk bakgrund. I alla fall när jag bodde där så det var en hel del gängbråk. Det bor en del drogmissbrukare också i soc-lägenheterna.
  • Cilota

invandrare = flyktingar så klart

• Cilota
    tutim - jag har bott på Spanngränd och nog kände jag mig rätt otrygg ibland. Men jag kanske hade otur
Svar på tråden Bra bostadsområden i Umeå?