Inlägg från: Dino78 |Visa alla inlägg
  • Dino78

Varma mackor

Precis ätit det till lunch

DIF i själ och hjärta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-16 12:45:24:
    Varma mackor betyder alltså VARMA mackor, sen om man gör dom i ugn, smörgåsgrill eller micro eller har dom över öppen eld är sak samma. För att reda ut lite oklarheter
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varma mackor
  • Dino78

Dottern tyckte det var vrålgott hon med....*hukar mig för alla Fl-mammor som inte tycker man ska ge såna onyttigheter till små barn*

DIF i själ och hjärta
  • Dino78
    CloudBerry skrev 2007-02-16 12:34:40 följande:
    Nej, inte gott jämfört med toast man gör i smörgåsgrill.
    Mend et är ju samma sak? Varma mackor för mig kan man göra i ugn och/eller i smörgåsgrill. Eller missuppfattar jag dig nu? Är lite seg i bollen nämligen
    DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Vi bor ju i Sverige, då säger man inte toast
    De jag gjorde idag gjorde jag i ugnen och det var första gången på 4 år då jag fick en smörgåsgrill. Tycekr det är precis lika gott.

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Tydligen är jag inte ensam om att gilla varma mackor (toast i smörgåsgrill ) iaf!

DIF i själ och hjärta
  • Dino78
    Linda1976 skrev 2007-02-16 12:44:22 följande:
    GOTT!! Men jag äter det inte ofta, för det är så onyttigt. A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    Hehe, blev chockad när jag via ABs viktsida kollade hur mycket kalorier det egentligen är...huvva! Tur man inte äter det så ofta då...
    DIF i själ och hjärta
  • Dino78
    Tant Green skrev 2007-02-16 13:33:14 följande:
    Har jag missat något... är mackor onyttigare om man värmer dem än om man äter dem kalla??
    Eftersom jag antar de flesta gör det med vanlig formfranska så är det inte alls nyttigt. Men som CeeJay säger, självklart kan man få de nyttigare. De jag gör är hur onyttiga som helst, och så goda
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Varma mackor