• Angel 1982

Vilken hårfärg och frisyr??

Jag har ett dilemma. Jag är verkligen urless på mitt hår och vill göra någon drastisk förändring. Vill klippa mig och ha en ny hårfärg.
    Förlslag på vad ni tror kan passa mig?
    Jättetacksam för svar!

Bild finns i mitt galleri!
  • Svar på tråden Vilken hårfärg och frisyr??
  • AstraTrillian

Det var en liiiten bild men jag tyckte ditt hår såg fint ut. Om du absolut vill färga tycker jag supertunna lite guldiga slingor. Frisyr vet jag inte

• Angel 1982

Tack för ditt svar knorpan
    Jag har funderat på slingor oxå.
    Har även funderat på att köra hela håret mörkbrunt,nästintill svart. Men vet inte om jag skulle se blek ut då?

Har också funderat på ljusare slingor.

• Miafia33

Klipp upp hela håret, har du sett hur Jessica Anderssons frissa ser ut? Hon har långt fast väldigt upklippt och det ser fräscht ut. Lägg i lite blandade slingor, ljusa och colafärgade. Kommer säkert att bli jättesnyggt

• Angel 1982
    Miafia33 skrev 2007-02-16 13:41:41 följande:
    Klipp upp hela håret, har du sett hur Jessica Anderssons frissa ser ut? Hon har långt fast väldigt upklippt och det ser fräscht ut. Lägg i lite blandade slingor, ljusa och colafärgade. Kommer säkert att bli jättesnyggt
    Det lät fint=) kanske skulle leta upp en bild på henne så jag får se=)
  • Angel 1982

ja det var fint=) jag har redan själva längden, så då skulle jag behöva klippa upp det mycket mera bara. Jag har redan uppklippt lite men det har växt ut en del.

Vad tror du om för färg då?

Svar på tråden Vilken hårfärg och frisyr??