Inlägg från: Dinturiel |Visa alla inlägg
  • Dinturiel

*.

Snacka om kul kvællslæsning

- Nær man inser att man i åtminstone 10 år framøver kommer få æta kall eller halvljummen mat, eftersom man har fullt upp med att få barnen till att sitta still och æta sin mat.

- Nær man inte reagerar på att man trampat in nått i strumpen, sækert rester från middagen igår. Går bort i tvætten.

- Nær man skyndar sig att gøra frukost så man inte missar før mycket av Nyhetsmorgon... på nån av kanalerna.

- Man kan historien utantill i alla såpor som går på tvn, och ger mannen en utførlig resume av vad som hænt. Till hans stora førskræckelse.

Resten ær nog redan sagt

• Dinturiel

Stumpan2: Sover du bra om nætterna? Skulle inte ens kunna tænka mig hur det skulle bli med kattmat i kaffet

har en till

- nær man som nybliven mamma på bb længat hem så man får byta en riktig bajsbløja.

• Dinturiel

Stumpan: Jo, kom på det mellan de gånger jag somnade medans jag åt min mat på bb... fasen vad jag saknar att byta en riktigt illaluktande bajs på grabben. I vanliga fall blir jag stortokig på honom eftersom han hela tiden har en massa hyss før sig

• Dinturiel

Spinner vidare på glittertrollets tanke om telefonførsæljaren.

- Nær man ær så van att prata pedagogiskt till sitt/sina barn att man inte kan føra sig riktigt i en vuxenkonversation.

Men roliga synpunkter på førældralivet. Det hær har blivit dagens højdpunkt

Svar på tråden *.