*.
upptäcker att jag pratar om att första mensen har kommit igång och hur mycket man blöder.....med min STOREBROR...som tittar lite generat på en...=)
man upptäcker att det ligger en kissblöja under rumsbordet..när man har besök!
upptäcker att jag pratar om att första mensen har kommit igång och hur mycket man blöder.....med min STOREBROR...som tittar lite generat på en...=)
man upptäcker att det ligger en kissblöja under rumsbordet..när man har besök!
haaa ha ha.....*asgarv* ska det vara
När man yrvaken slänger sig ur sängen på morgonen för någon gallskriker av hunger,man skyndar in i köket och rör ihop vällingen går tillbaka och lägger killen i sin sänge och medan han suger förnöjt på flaskan kommer man på att man stått näck i ett kök med full insyn eftersom man flyttade till nedre botten för några veckor sedan ......
PIINSAMT!!!!!!!!!!!(om någon sett)
man längtar till den dagen man kan ha dörren stängd till toaletten när man gör nr 2
hästsvansen är den absolut bästa frisyren!!
när höjdpunkten i veckan är när man går till öpnnaförskolan och kan prata av sig lite.
håller med ovanstående, har aldrig haft så många små handdukar runtom i lägenheten, hänger två på soffan b.la *tihi*
Näe man får världens största leende bar man tittar på lilla älsklingen och lever nästan på små moln resten av dagen pga den