• Braxton

När man har pojken i bärsele på ett köpcenter å drar man en tom vagn fram å tillbaka i kassakön.. (har hänt flera gånger)

• Braxton

Och när lite kiss på byxorna inte är så farligt nån mer *äsch det torkar!*

• Braxton

Gahlin

Jag kommer ofta på mig själv sjungandes Imse VImse Spindel, och Ekorrn satt i graaaaneeen när jag diskar.. Det är itne mycket Mtv nuförtiden..
    Vi har en version med Imse Vimse Spindel där siista versen är lite rockigare.. "Rocky Rocky Spindel klättrar upp för trå´n.." Där kan jag tom svänga lite med hu´vet iblnad å riktigt rocka loss in´nan jag komer på mig själv..

• Braxton

Viran

Säg inte så.. Jag hade mardrömmar häromnatten om att jag var på bröllop och jag hade en kort kort kjol.. Jag hade inte haft tid att raka båda benen så jag hade ett rakat å ett orakat ben! Snyggt!
    Jag satt i kyrkan å hade paniiiikk, letade sen efter syrran som jag visste hade ett rakblad i handväskan (på bröllop but why not).....

• Braxton

...När man går till Ok och handlar lite med lillen, när man har handlat klart tar man växeln, vagnen å går sin väg (med varorna kvar på disken)... *ammningsalzhaimer* (eller hur det nu stavas)
    Har hänt mig fleeera gånger, får byta OKmack snart

...När man tycker att kl20 är en bra läggningstid , för mamma alltså

...När man kan alla barnsånger utantill igen, efter att dom har legat bortglömda i ett hörn i huvudet nånstans i fleeeera år

...När bilringen runt midjan inte gör så mycket, det är ju "spår" av det käraste man har (bra om det försvinnter men inte livsviktigt som förr i tiden )

• Braxton

När man äter stående bord i köket (maten på diskbänken) med bebisen i selen, och försöker gå runt medans man tuggar så att han inte blir uttåkad så att man får i sig maten

• Braxton

...när det inte är så självklart längre att man kan göra saker å gå nånstans "har vi barnvakt då?"

...när man försöker få lillen att somna så att man får duscha, klä på sig, äta frukost å borsta håret ifred

...när man måste plocka upp allt som hänger ned från bord skyndar sig lillen dit å drar i dom (sladden till sambons hörlurar på databordet är populärt )

...nä rman inte kan ställa vad som helst på vardagsrumsbordet nån mer. Lillen springer dit också i gåstolen och river ner allt!

...när man slipper vara sjuk själv! Oftast är det nån mer i familjen som är sjuk samtidigt.. Inte för att jag önskar att lillen blir sjuk när jag är sjuk...

...mär minnet är ett minne blott. Förvirrad och utan närminne försöker man vara den bästa mamman för sitt barn

...när man duschar i en ahlvtimme istället för 10 minuter..skönt med ensam tid Sambon sa häromdan att "nu vet jag varför du vill duscha så länge!!!

• Braxton

Kom på en till :

När man fortsätter att använda amningsbh:na för att dom är faktiskt bekväma!

• Braxton

Glömde skriva att man fortsätter använda anminsbehårna fast man har slutat amma

Svar på tråden *.