Inlägg från: Makaroner |Visa alla inlägg
  • Makaroner

*.

*När man ständigt kallas "mamma-kan-laga".
    *Platta klossar passar lika perfekt som ostmackor i videon
    *Man hittar bommulstopsar i diskettstationen på surfburken
    *Nån har lekt Karate Kid med dvd-samlingen (waxe on - waxe off)

• Makaroner

108 *hahaha* Vi har bara hittat tvättade branbilar i tvättmaskinen

• Makaroner

När man hittar mobilen i sonens billåda med 70-11 uppringda okända nummer när man vaknar...

• Makaroner
    Appropå mobiltelefoner. Emil badade pappas mobiltelefon i hundvattenskålen. Det var en mycket lycklig pappa som upptäckte vad som plaskade och ropade så glatt i köket
  • Makaroner

Eller när man pratar i telefon och varannat ord är "nej, dra inte i sladden" eller "ja, vad är det?" "Mamma är upptagen" "Mamma pratar i telefon" "med tomten" "Ja, mamma känner tomten" osv.... Det är ett under att folk förstår vad man säger

• Makaroner

Ylle, *haha* Här ställer jag lilla bebben i barnvagnen brevid tvättmaskinen och sover som en stock ända tills den är klar för då blir det tyst

• Makaroner

Eller roar barnen med "traktor-bingo" i bilen för att de ska hålla sig lugna om man åker lite längre. Man kan också roa sig med "Polisbils-bingo" som variation.

• Makaroner

*hahahaha* Kaksmulan... NU förstår jag mina (knäppa??) lärare jag hade i skolan lite bättre! *hihi*

• Makaroner

... när det inte finns någon annan logisk förklaring än snötokigtbarn, som är för liten att vara ute själv, varför man spenderar 5 timmar ute en hel lördag i snöstorm...

• Makaroner

Eller klär på barnen fint kl 07 och fortfarande kl 10.30 sitter med bh och morgonrock vid fl

• Makaroner

a08 jag måste fylla på ha i fickan.... jag har en lypsyl med bitmärken också, och en babyblöja. T-skedar har jag hittat några stycken *haha*

Svar på tråden *.