Bra plattång?
Till håret.Vet ni nåt bra märke? tack!
Till håret.Vet ni nåt bra märke? tack!
ebben
wigo europe hette den. Den har keramikplattor som är lätta att rengöra och som är skonsamma mot håret. Har även extra lång sladd (som alla frisör grejer har).
GAMA lite dyrare en många andra men absolut värd varända kr. har haft min i 2½ år och älskar den.
OBH Nordica - stylist straightener. en sk "smal" plattång som är lilametallic, är den enda av många som funkat på mitt hår. jag har brokigt hår som vill vända och vrida på sig...
det är till dottern på 10 år.hon har vågit o "spretigt" hår
.o börjar vara NOGA m hur håret är......
jaja,vi får se.
Vet ni vad dessa har för hemsidor? hittade bara obh.
Gama Laser är helt klart den bästa plattången! Värd varenda krona.
/från en plattångs-addict
var kan man se Gamas då typ nån hemsida eller vilken butikskedja säljer de??
Gå till din frisör och kolla
Håller med, har oxå en GAMA och den är super!!!
VILKEN sort av gama-de har ju flera? hittade deras sida......
Laser är bäst och mest skonsamt för håret!
Vad är deras hemsida??
Nja,inte deras hemsida kanske.....men sökte på eniro på Gama,o kom till en "frisörsida på nätet"-de sålda gamas tänger i alla fall......
GAMA- Det enda som duger!
Snälla-VET nån om det finns nån bra plattång i coopsforums butiker,eller icamaxi??
kan de ha nåt bra märke tro??
eller är det bara frisörer som har??
Köpte en GAMA under 700 kr på Åhléns, värd varje kr!!!!! Skitbra, helt underbar!!! Detta kommer från en som har ett otroligt bångstyrigt och lockigt och "frizzy" hår...
det blev en sort av babyliss tror jag det hette.Hon var på disco igår o blev SUPERFIN i håret.Det var bra.Fast gamas nämdes jag inte köpa då vi använder den så pass sällan........Får väl se om denna håller eller ej.