• ebben

Bra plattång?

Till håret.Vet ni nåt bra märke? tack!

• Svar på tråden Bra plattång?
  • Kakan83

ebben

wigo europe hette den. Den har keramikplattor som är lätta att rengöra och som är skonsamma mot håret. Har även extra lång sladd (som alla frisör grejer har).

• Mollymajs

GAMA lite dyrare en många andra men absolut värd varända kr. har haft min i 2½ år och älskar den.

• Jumjum84

OBH Nordica - stylist straightener. en sk "smal" plattång som är lilametallic, är den enda av många som funkat på mitt hår. jag har brokigt hår som vill vända och vrida på sig...

• ebben

det är till dottern på 10 år.hon har vågit o "spretigt" hår .o börjar vara NOGA m hur håret är......
    jaja,vi får se.

• ebben

Vet ni vad dessa har för hemsidor? hittade bara obh.

• azofia

Gama Laser är helt klart den bästa plattången! Värd varenda krona.
    /från en plattångs-addict

• ebben

var kan man se Gamas då typ nån hemsida eller vilken butikskedja säljer de??

• KamJo

Håller med, har oxå en GAMA och den är super!!!

Idag är första dagen på resten av mitt liv
  • ebben

VILKEN sort av gama-de har ju flera? hittade deras sida......

• Längtan87

Laser är bäst och mest skonsamt för håret!

• ebben

Nja,inte deras hemsida kanske.....men sökte på eniro på Gama,o kom till en "frisörsida på nätet"-de sålda gamas tänger i alla fall......

• ebben

Snälla-VET nån om det finns nån bra plattång i coopsforums butiker,eller icamaxi??
    kan de ha nåt bra märke tro??
    eller är det bara frisörer som har??

• OhBabylove

Köpte en GAMA under 700 kr på Åhléns, värd varje kr!!!!! Skitbra, helt underbar!!! Detta kommer från en som har ett otroligt bångstyrigt och lockigt och "frizzy" hår...

• ebben

det blev en sort av babyliss tror jag det hette.Hon var på disco igår o blev SUPERFIN i håret.Det var bra.Fast gamas nämdes jag inte köpa då vi använder den så pass sällan........Får väl se om denna håller eller ej.

Svar på tråden Bra plattång?