Män utan sexlust
har läst nu att det finns en hel del här som verkar ha samma problem som jag. (Skönt att man åtminstone inte är ensam)
Jag börjar snart känna mej som en översexuell kåtbock, min kille verkar däremot inte ha någon lust alls. I början hade vi sex ungefär varannan dag å sen har det gått lite i perioder. Nu är det väll ungefär någon gång i veckan eller varannan vecka. Då har jag iof läst om dom som får stå ut med att bara få sex en gång per halvår också men jag är ju livrädd att det är just dit vi är på väg! Försöker prata om det ibland men han svarar bara enstavigt å sen börjar han prata om andra saker såsom vädret eller räntor eller grannarna eller gud vet vad,allt utom sex! Vi har varit ihop i snart 2 år. Jag har sagt att jag börjar känna mej gammal och förbrukad (25 år) och oattraktiv å då skrattar han bara och säger "så är det väll inte". Jag har frågat om han alls har någon sexlust å han säger att det är inte så viktigt för honom, men att han har det ibland. Jag har prövat att inte alls prata om det eller ta några initiativ också men då blir det absolut ingenting. När vi väl har sex är det för det mesta jätte bra så det är inga fel så, om det bara vore lite oftare... Tidigare pojkvänner har alltid varit tvärtom, nästan översexuella så jag istället har fått backa, så jag är inte så van vid detta... Det börjar nästan gå så långt att jag får prestationsångest å måste göra det så himla bra när vi väl har sex eftersom man kanske får vänta på nästa gång, så då spänner jag mej och det blir ingen orgasm alls istället utan jag kanske till å med måste fejka för att han ska vara nöjd!
Känns skit tråkigt om man ska ha det så här hela livet...
Vad gör man?