HJÄLP!! Nån som har vägg tv panel från ellos?????
Vi sliter vårat hår!! Hur skall man få upp skiten på väggen?? Nån som vet. Sambon har varit på järnaffären och hört och de hade inget bra sätt. Hur har ni satt upp den på väggen???
Vi sliter vårat hår!! Hur skall man få upp skiten på väggen?? Nån som vet. Sambon har varit på järnaffären och hört och de hade inget bra sätt. Hur har ni satt upp den på väggen???
Fans det inget väggfäste att köpa till?? eller va det inget med?? knas..borde det ju va för en av anledningarna till varför man köper en sån TV är väl just för att kunna få upp den på väggen eller??
J adet tycker jag med. Vi har köpt ett väggfäste till tv:n för att kunna fästa den på plattan. Men hur man får upp själva plattan på väggen är ju en annan femma!
oki ja du önska jag kunde hjälpa till där hehe.. men finns det inga hål för skruv???
Nja det är svårt att förklara hur den är det finns typ små klossar på baksidan som man skall få upp den med på nått sätt. Ja ja fattar ingenting och sambon är på ett jävla humör för han fattar inte heller!!
förstår det du.,, skulle skicka TV genom fönstret hehe..
Ring till ellos och fråga, tycker jag.
Det har vi redan gjort! De har typ inget bra svar!! Men nu har svärfar kommit så sambon har lugnat sig och de har precis åkt för att köpa lite prylar!! Förtsättning följer!
Följer med spänning hehe
Nej vars skojja lite.. hoppas de får tag på grejer..
Ja nu har vi nog löst det, får köpa lite extra grejjer så min pappa kan fixa det i morron....
Härligt...