Någon mer 1985:a som försöker?
Någon mer än jag som är född 1985 och försöker bli med barn? Det vore kul att följas åt och se hur det går för alla.
Någon mer än jag som är född 1985 och försöker bli med barn? Det vore kul att följas åt och se hur det går för alla.
puff..nån?
nähä..vad tråkigt att inte få nåt svar.. dessutom så försvinner ju tråden så himla fort i listan över senaste.. :(
Är född 86 och kommer om ett tag börja försöka
ok..vad härligt, har ni kommit överens om ett visst datum eller?
McMajjsan: Gud vad jag känner igen mig i det du skrivit på din presentation!! Känner precis likadant, och jag är så trött på alla människor som ska gnälla om att man inte är redo, är för ung, måste plugga osv..alla är vi ju olika och jag ycker det är på tok för sent att skaffa första barnet vid 32 som många i min omgivning tycker man ska vänta till!
Vi har sagt augusti :D, det tag kvar, meN JAG LÄNGTAR FASEN IHJÄL MIG...ooops caps lock
Jag vet, jag håller på att bli tokig! Ända anledning till att vi väntar är ekonomin som säkras så vi får stämpla vid den tidpunkten.
jag e 85:a och vi försöker... :)
McMajjsan: ok.. men det går fort! :)
LaSexorcisto: Ok, vad kul.. vi oxå, fast han har mer inställningen att blir det så blir det (Vill inte att det ska kännas onaturligt säger han) men han hoppas ju på att det ska bli..så Äl och allt sånt e det enda jag tänker på..haha, hur länge har ni kört oskyddat då? Vart i Sverige bor du?
jag hoppas det :D
Jo han har väl ungefär lika inställning, är nog inte lika viktigt att de blir nu, nu, nu för honom som för mig. Men jag skulle helst av allt vilja att de kom en unge på posten på måndag typ. =) Fast som sagt, han hoppas ju han oxå (å tur e ju de)
Vi har kört på i 1 år nu.. fast jag har så oregelbunden mens så det är lite svårt att hålla kolla på ÄL.
Själv är jag helt hysterisk i barnkläder, min mamma hade en barnklädesbutik tills alldeles nyligen där jag jobbade. Snacka om att man har köpt in massor sött som nu ligger i en kartong i källaren och väntar på att bli användt. =) Jag bor i Härnösand. Du?
LaSexorcisto: Åh vad jag känner igen mig! Jag vill oxå nu nu nu.. kan inte tänka på nåt annat..faktum är att jag borde sitta och plugga nu! Vi har oxå kört på i ett år..ska det va så jäkla svårt att bli på smällen?!
haha...ja jag menar de. Alla jag känner blir gravida efter en vecka känns de som utom jag!! =( Sen blir man så arg när dom röker å inte bryr sig om barnet. Så jäkla orättvist!
usch, hur kan man röka när man e gravid!
alla i omgivningen är fan gravida..tror jag har 9 vänner sammanlagt som är på smällen just nu. :(