• Dino78

Thai Sweet chili-chips

Jag har stor sorg. Verkar som mina favoritchips försvunnit helt ur sortimentet! Jag har letat i 5 olika städer (Sthlm, GBG, V-ås, Ö:o och E-tuna) utan resultat. Förut fanns dom på Coop Forum överallt och nu är dom borta
    Så sent som för ett par månader sen var dom betygsatta med högsta betyg i Expressens matbilaga. De andra sorterna finns kvar (Mexican pepper and cream och Four cheese and onion) men det är just Thai Sweet chili som jag ÄLSKAR.
    Lays sensation står det på påsen utöver thai sweet chili.
    Någon som sett dom på senare tid?
    Har febrilt sökt på nätet för att se om det står nåt men jag får ingen träff hur jag än söker.
    Är faktiskt lite ledsen nu, dessa chips betyder så mycket för mig!

DIF i själ och hjärta
  • Svar på tråden Thai Sweet chili-chips
  • häxvrål

Har du provat Estrellas Thai Sweet Chili-chips, de tycker jag är jättegoda. Nu vet jag inte hur Lays chips smakar men du kan ju alltid prova Estrellas

• Dino78
    häxvrål skrev 2007-02-18 18:38:13 följande:
    Har du provat Estrellas Thai Sweet Chili-chips, de tycker jag är jättegoda. Nu vet jag inte hur Lays chips smakar men du kan ju alltid prova Estrellas
    Ja, och dom var inte alls något goda, fast dom heter Hot sweet chili, så det är inte alls samma smak. Finns även en sort från OLW som heter nåt liknande men dom var inte ens i närheten dom heller.
    Om man bara visste om dom slutat tillverkas men det går ju inte att hitta information alls, hur jag än söker.
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Thai Sweet chili-chips