Inga mera barn?
Louise3, jag vet hur jävligt det känns. Du är allt annat än ensam med alla frågetecken och vita fönster på grav-stickan....
Vår dotter kom till 2 veckor efter att vi slängde p-piller kartan och eftersom jag tidigare gjort en abort (pga att min kille och jag bara varit ihop 1 månad) tog jag för givet att jag var fertil som ett vårgräs. När vi så ville skaffa ett syskon tätt så var det som förgjort. Kontroll karusellen var utom sig. Kissa på stickor, varannan dag sex, temp, Folsyra, akupunktur... you name it. Sen testade vi inseminationer på Sophia hemmet, det ger bara verkan om killens spermier är taskiga och detta var inte vårt dilemma. Dilemmet var att alla undersökningar pekade på att det såg kanon ut - bara tuta och köra. När vårt äktenskap började knaka och jag inte orkade träffa vänner pga att jag TRODDE att dom KANSKE skulle berätta att dom skulle ha barn, förstod vi att nu krävs det stora släggan. Vi betalade 42 lax och gjorde IVF i Falun. Där fiskade dom ut massor av fina ägg och efter ett misslyckat försök blev jag gravid på andra försöket och är på god väg att få ett till barn...