• Anonym (skäms så)

hjälp - jag drar huden under fötterna!

Som rubriken lyder: Jag drar huden under mina fötter. Kan inte sluta, mår så dåligt över vad jag gör. Ibland har jag dragit av så mycket hud under fötterna att jag knappast kan gå..Det läskiga är att jag gör det utan att tänka mig för, kommer liksom på mig själv sittandes med en pincet och drar huden under fötterna.

Jag vet att detta inte låter klokt, undrar bara om det finns fler som gör som jag. För ett tag sedan gick ett program på tv om en tjej som drog sitt hår av huvudet (Trikotillomani tror jag det hette)....skulle detta kunna vara en variant av det....

...någon som har någon fundering...

• Svar på tråden hjälp - jag drar huden under fötterna!
  • Selin8375
    hahaha det har jag gjort mååånga år och mååånga ggr..men har slutat för ca 3-4 år sedan!
    ~♥♥~~♥♥~NDS~♥♥~~♥♥~
  • Anonym (men hur?)

vaddå? man måste väl ha död hud då??
    Hur 17 gör ni det?

• Anonym (skäms så)

hur man gör? : efter att ha dragit i huden et tag blir huden ganska så hård, speciellt på hälarna, då är det inte så svårt att "sticka in" en pincet under huden och dra....usch, fy vad barbariskt det där lät...

• Anonym (foten)

Här är en till. Gör det speciellt när jag är nervös. Ett tips. Gå på fotvård och underhåll sedan fötterna med salva och fotfilning hemma- Har du mjuka fina fötter så är det nästan omöjligt att dra bort något.
    Har fått reda på att det faktiskt är farligt att göra detta då man kan få blodförgiftning, inte kul.

• Anonym (dragaren)

Har jag m gjort men slutat sen ett tag för jag har ingen hudflik som jag kan börja me längre!!! Synd för de e sååå kul,fast inte när man kommer in i de köttiga!!

Svar på tråden hjälp - jag drar huden under fötterna!