• mamma83

*nån som har nått roliga namn på husdjuren?? våra

nån som har nått roliga namn på husdjuren??

våra katter heter turbo och v8!

• Svar på tråden *nån som har nått roliga namn på husdjuren?? våra
  • Kalina

Våran Collie pojke heter Eddie ( Eudwardo i stamtavlan) och morsans blandis som vi passar just nu heter Billy.

• Lilja84

Har degusar (för er som inte vet vad de e för nåt så är dom som mindre variant av chinchillor , fast lite bulligare i ansiktet :P) och dom fick sina namn efter hur dom betedde sig och sen kom vi inte på nått bättre :P .. så det blev Fegisen & Fluffskallen ...

• Labolinaa

Min bonushund heter Kim...rätt ovanligt namn på en hund tycker jag...

• Tjejen30

Hej, min katt heter Gibson (ej efter Mel Gibson, utan efter gitarrmärket). Åsnorna har namn som Nostradamus, Nefele, Tom Bombadill, Frodo, Bilbo. Hästarna Daladis, Imladris, Tyrfing, Draupnir. (Islandshästar). Dessa har jag döpt själv.

• Majsan70

Min hund heter Izzy. Skulle vart en hane o skulle då hetat Ozzy efter hårdrocksfarfar. Nu blev det Izzy för att komma så nära som möjligt. *S*

En av katterna heter Spriffy, men kallas Laban efter spöket. Den andra katten heter Moses* Felizia vilket är hennes stamnamn.
    Våra kattungar kommer att heta efter spöktemat. *S*

• Poena

Några av fiskarna heter
    Blåtand (har är jätteblå och har hett humör ), Nugget (det är en Golden nugget mal) och Snöboll (en LDA-33 mal, även kallad Snowball-mal)

• Pyris

Hund 1 heter Kikki
    Hund 2 heter Dexter
    Katten heter Ragge.

• Anna83GBG

Pyris

Min hund heter me Dexter =)

Jag hade en period då jag döpte mina djur efter växel system på cyklar.
    (fd cyklist)
    Så det blev.

XTR marsvin
    Deore kanin
    Shimano marsvin
    SiS hamster

Min ena hund heter Dexter o den andra Eclipz.

• Tossan79

Våra hundar ( mina föräldrars egentligen) heter Tossan och Kajsa Kastanja!

• Deegirl

Våran katt heter Cossie, en förkortning på cosworth, som är en bil, de e min biltokiga sambo som döpte katten

Svar på tråden *nån som har nått roliga namn på husdjuren?? våra