Inlägg från: patrikbarden |Visa alla inlägg
  • patrikbarden

Whiskey...

tänk på att man bara får köpa en flaska per person, så vill du ha två får du ha med en whiskyointresserad som kam "köpa ut" åt dig :)

Eller ta med din fru, se det som en mysig majutflykt!

• patrikbarden

Lagavulin är riktigt god! En annan rökig sak som inte kostar lika mycket som lagavulinen är Caol Ila, och då främst den 18-åriga. Mycket rökig smak, ganska olik lagavulin, men på ett positivt sätt. Sen har jag hört att "smokehead" som finns i bolagets beställningssortiment ska vara väldigt prisvärd, men jag har inte tagit mig för att köpa den ännu. Får ta det senare i sommar!

Ingen som vill köpa min Mackmyra Preludium:03 förresten?

• patrikbarden

Lagavulin är riktigt god! En annan rökig sak som inte kostar lika mycket som lagavulinen är Caol Ila, och då främst den 18-åriga. Mycket rökig smak, ganska olik lagavulin, men på ett positivt sätt. Sen har jag hört att "smokehead" som finns i bolagets beställningssortiment ska vara väldigt prisvärd, men jag har inte tagit mig för att köpa den ännu. Får ta det senare i sommar!

Ingen som vill köpa min Mackmyra Preludium:03 förresten? Oöppnad såklart, har bara haft framme flaskan och kollat numret. Tror jag fick nr 6000 nåt.

• patrikbarden

Nu är det dags att ge sig ut och köa om man vill ha nästa mackmyra! Ska alldeles strax ge mig av själv.

Svar på tråden Whiskey...