Inlägg från: 855 GLT |Visa alla inlägg
  • 855 GLT

Whiskey...

Jag tar gärna en isbit o ett glas vatten bredvid. eller en back öl:)hehe...

• 855 GLT

Snyggt fodral på chivasen, som en blondin med fusktuttar.......;)

• 855 GLT

Hehe sitter oxå här på en onsdag o blir sugen:) Tullamore drew är en av dom få maltarna som jag gillar faktiskt.

• 855 GLT

hmmm? jag hade fel ju;( blir väl så när man sover 2 timmar/dygn......

• 855 GLT

Igår lyckades jag klämma i mig 7 Staropramen utan att bli störd. o jag fick sova oxå:) Töserna sov över nattmålet...

• 855 GLT

Åhhh idag är det Fredag Fast torsdag:) för jag är ju pappaledig på Fredagar:) ska nog smaka av min nyinköpta drumgoose...o kanske nårra staro igen:) premium då givetvis. finns ju dark o nått annat oxå.

• 855 GLT

Hahaha bada i wirren istället:) kanske lite dyrt men man blir ren. hehe...

• 855 GLT

Hmm? knasigt med rundvandring utan att få smaka? typ porr utan sex.............haha! Jag testade min king robert 2. igår igen. o nu va den mycket godare faktiskt? Den kanske var för färsk första gången?

• 855 GLT

Det var ju tur det då Ståhlis:) Skulle vara kul att göra det där nån gång. Eller vinprovning i Italien....

• 855 GLT

Var hittar man macmyra? systemet i Uddevalla har den inte:( Vad kostar den?

• 855 GLT

Thnx:) Dad! gött väder nu. kanske smutta lite på balkongen ikväll....

• 855 GLT

Då får man faan vara snabb då....Jag vill ju smaka...

• 855 GLT

Lagavoulin är väl den som är RollsRoysen inom genren?

• 855 GLT

Men jag vill ju testa macmyrran????????????

• 855 GLT

Idag ska det hinkas Zingha;) kanske tar en liten Drumguish oxå.

• 855 GLT

Ardbeg är fin:) JonsteR! Det finns ju ambulance......nä skojjar. jag förstår dig ju....klart man ska vara (med) när det sker...

• 855 GLT

mmm Har smakat. just nu dricker jag skottskt! Talisman. inte jättegod! men heller inte fotogen. Den funkar som slut på ölenalkohol:)

• 855 GLT

Nä du är ingen mes! JD krävs en man att få ner:) klourlut tycker jag! men alla har olika smak ju...

hmm? jag undrar hur klourlut stavas nu ju? Ser lite mysko ut?
    Cloorlut? Clourlut? äh? nån som vet?

• 855 GLT

Kapten Haddocks fras när han får vatten över läpparna ju:) men det finns allt. vi får googla....

• 855 GLT

Vi på bryggeriet använde natronlut eller klorlut för att göra rent med. Använder ni diskmedel tar dricka smak av det (inte gott) GOTLANDSDRICKE ...

hehehhe:)

Svar på tråden Whiskey...