Whiskey...
Jag tar gärna en isbit o ett glas vatten bredvid. eller en back öl:)hehe...
Jag tar gärna en isbit o ett glas vatten bredvid. eller en back öl:)hehe...
Snyggt fodral på chivasen, som en blondin med fusktuttar.......;)
Hehe sitter oxå här på en onsdag o blir sugen:) Tullamore drew är en av dom få maltarna som jag gillar faktiskt.
hmmm? jag hade fel ju;( blir väl så när man sover 2 timmar/dygn......
Igår lyckades jag klämma i mig 7 Staropramen utan att bli störd. o jag fick sova oxå:) Töserna sov över nattmålet...
Åhhh idag är det Fredag Fast torsdag:) för jag är ju pappaledig på Fredagar:) ska nog smaka av min nyinköpta drumgoose...o kanske nårra staro igen:) premium då givetvis. finns ju dark o nått annat oxå.
Hahaha bada i wirren istället:) kanske lite dyrt men man blir ren. hehe...
Hmm? knasigt med rundvandring utan att få smaka? typ porr utan sex.............haha! Jag testade min king robert 2. igår igen. o nu va den mycket godare faktiskt? Den kanske var för färsk första gången?
Det var ju tur det då Ståhlis:) Skulle vara kul att göra det där nån gång. Eller vinprovning i Italien....
Var hittar man macmyra? systemet i Uddevalla har den inte:( Vad kostar den?
Thnx:) Dad! gött väder nu. kanske smutta lite på balkongen ikväll....
Då får man faan vara snabb då....Jag vill ju smaka...
Lagavoulin är väl den som är RollsRoysen inom genren?
Men jag vill ju testa macmyrran????????????
Idag ska det hinkas Zingha;) kanske tar en liten Drumguish oxå.
Ardbeg är fin:) JonsteR! Det finns ju ambulance......nä skojjar. jag förstår dig ju....klart man ska vara (med) när det sker...
mmm Har smakat. just nu dricker jag skottskt! Talisman. inte jättegod! men heller inte fotogen. Den funkar som slut på ölenalkohol:)
Nä du är ingen mes! JD krävs en man att få ner:) klourlut tycker jag! men alla har olika smak ju...
hmm? jag undrar hur klourlut stavas nu ju? Ser lite mysko ut?
Cloorlut? Clourlut? äh? nån som vet?
Kapten Haddocks fras när han får vatten över läpparna ju:) men det finns allt. vi får googla....
Vi på bryggeriet använde natronlut eller klorlut för att göra rent med. Använder ni diskmedel tar dricka smak av det (inte gott) GOTLANDSDRICKE ...
hehehhe:)