Nico fina
Tack för tipset...
Ja det är ju helt undebart att bo utomland... Sambon vill ju helst mer än gärna bo i new work.. Men helst ska man ju ha garentera jobb och ev lägenhet isf.. men vad gör man liksom om man mister allt sedan.. Ja mena han jobba som svetsare, och det är nog inte så eftertraktat
Ja då jag fick vg på engelska stavelse i gymnasiet och högstadiet... Men´bara för ja ha skriv och läs, koncentrations svågiheter som du kanske märke så tappa ja bokstväer när ja skriver och skriver dem rörigt, och ibland så skriver jag dubbel ord elle singel ord när det ska vara tvärtom..
MIn hjärna uppfatta inte som alla andra om du förstår..
Att skriva normalt.. som vissa utryckte sig i gymnasie tiden..
Men ja är orolig att flytta utomlands, dells så långt ifrån tryggheten i sverige och familjen... ja träffa dem inte så ofta nu helle men att bo så långt ifrån dem... Och sedan samtidigt planera vi barn och kanske får barn inom snar framtid, jag vet inte redigt.. Men klart man är sugen..
Men jag är nog mest orolig för nya saker...
:-/ men det är faktiskt lockande...
Jag vill med bo utomalands... Men man ser på filmer, där han vill flytta hur folk blir mördade osv :S massa rån och sånt :S
alltså inga kompisar där elle nåt.. de skulle nog kännas konstigt, men ja vet inte hur man gör om man ska flytta dit heller? ska man bara ta lång semester en början?
Haha oj va långt det blev färlåt inte alls min menning..
Men känns skönt att prata med sådana som har erfarenhet av det hela, då jag fundera på starkt att flytta faktiskt, om killen min menar det, så vet ja inte om det kanske kunde bli av..
Men när och hur och var, jag vet inte..
har aldrig flugit elle vart utomlands som ja minns :S
lite pirrig tanke må jag säga..
krama