• tuna

Framkalla digitalfoton!

Hej!
    Jag har massor av digitalfoton att framkalla. Kan någon tipsa mig om vilken firma som har ett vettigt pris. Har fått ett erbjudande från Extra film där dom nästan tar 2 kr per bild. Är det verkligen så dyrt?

Kram Marit

• Svar på tråden Framkalla digitalfoton!
  • Leeloo

Jag har alltid framkallat med extrafilm men dom har blivit så himla dyra! Kolla korthuset.se tex. Kolla på pricerunner.se oxå där kan du jämföra priser.

****Qui tacet consentire videtur****
  • Laire

www.pricerunner.se kan du söka efter framkallning.

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Razzla

www.postfoto.se tar dom 75 öre/bild.. och du får 15 (har jag för mig) utan kostnad.

Se i mina ögon att jag ler
  • solsken

Fujifilm ger 25 bilder gratis första gången. Sen brukar man få massa erbjudanden under tiden.

• inze

Fotolabo
    www.fotolabo.se/
    Tar 0.75 for 10x bilder och 1:25 för 11x bilder just nu.

Pixum (Tyskland)
    www.pixum.com
    Under 1:-- för 9x, 10x bilder
    Billiga på förstoringar t o m 28/2
    50x70 cm för 66:--

• Lotlas

Man brukar ju också kunna få mängdrabatt hos de flesta firmor, så kolla upp det innan du beställer. Du kanske behöver lägga till 10 bilder för att få ett lägre pris, och det kan det ju vara värt!

• VåraHjärtan

jag beställer alltid mina på onoff.. man betallar 1.5 st men beställer man över 100 bilder får man dem för en krona stycket!
    Jag beställer alltid 3 kopior på varje bild på vår son.. så mormor, svärmor och vänner kan få! =) .

• Lilo84

Har bara testat dem 1 gång men är sjukt nöjd med Snapfish (http://www.pixaco.se/)
    Brapriser och riktigt bra kvalitet! Gjorde en förstoring (40x60) och skärpan blev RIKTIGT bra och jag gav endast 88 kr med frakt... A+

Svar på tråden Framkalla digitalfoton!