• Superflower

Massage, måste jag visa mig i bar överkropp då?

Ska på ryggmassage snart och undrar hur man beter sig när man kommer dit? Måste man klä av sig och gå naken på överkroppen till britsen? Är lite blyg av mig nämligen

• Svar på tråden Massage, måste jag visa mig i bar överkropp då?
  • Kurre räkmacka

Japp det gör du men du kan lägga dig ner med BH så knäpper dom upp den i bak bara

• 3 hjärtan

nej, ska du bara ha massage på ryggen kan du ha byxor på, du bara knäpper upp dom, och bh:n kan du också ha kvar, massören knäpper upp den under massagen och knäpper den sen när massagen är färdig.

• Villebusen

Då jag blev masserad hade jag bhn på mig och massören knäppte upp den under själva behandlingen och sedan knäppte den igen den sedan.

• mammas gumsegos

när jag går till massör el. kiropraktor har jag behå då jag lägger mig på britsen. Han/Hon knäpper upp den bara och knäpper igen när dom e klar

• presens konjunktiv

Jag har klätt av mig naken på överkroppen och gått till britsen för att lägga mig. Men massören lämnar alltid rummet under tiden.

• LillaHumlan

Jag brukar gå på klassisk massage ganska regelbundet och kan intyga att diplomerade massörer generellt är otroligt duktiga på att undvika att du känner dig avklädd på obehagligt sätt. Tror inte de har råd att få dåligt rykte heller med tanke på konkurrensen i branchen.

Svar på tråden Massage, måste jag visa mig i bar överkropp då?