Inlägg från: prinsungen |Visa alla inlägg
  • prinsungen

Bromölla del III

Leonmamman skrev 2007-03-27 21:21:12 följande:
    Aha men okej! Inte säkert han har någon lust, han är inte precis dundersocial... Men kanske kan övertala honom! Sen har han iofs en garderob att skruva ihop!Måste bara meddela allihop att vi faktiskt har grillat o ätit middag utomhus idag! Känns så härligt ju!
    Tjenare tjejen...... Luktade allt att det var någon som grillade
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Leonmamman skrev 2007-03-27 21:32:20 följande:
    Aha! Skyldig! Följer ni med på lördag oxå till fikat? Vi får höras, läggdax för lilleman här nu. Kramar!
    Jobbar då! En annan gång får det bli... Natti på er så kan vi höras i morgon,
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen

Leonmamman: Hur har ni haft det idag?

Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Charro skrev 2007-03-29 08:48:44 följande:
    OJ! Emma vilket bra pris ni fick. Har aldrig vågat lägga bud eller lägga ut saker på Tradera, håller mig till blocket Leon: Åh, en massa små söta kalvar kan jag tänka mig, får kanske be sambon köra åt det hållet Prinsungen: Vet inte om jag sagt "Hej o välkommen" för visst är du ny här, eller Hur går det för er andra?Kommer alla på lördag?
    Hej o tack! Får väl kalla mig lite ny här i denna tråden i alla fall

Pussel: Fint förslag ang frieriet....
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Leonmamman: Ja visst e han bättre nu. Tror att han kan tillbax till dagis nästa vecka. Idag har vi varit i Malmö å shoppat lite.... såå kul!

Charro: Spännande de där med bröllop ju......
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Leonmamman: Dom har vi aldrig varit å tittat på men vi kan ju gå dit ihop någon dag. Är ledig ganska mkt nästa vecka. Några planer inför påsken?
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Leonmamman skrev 2007-03-30 20:48:13 följande:
    Prinsungen: Ja det får vi verkligen ta o göra! Dom har ju kalvar o killingar där med. Nej du daniel jobbar fan heeeela påsken... Kanske blir till svärmor en sväng.Själva då?
    Är ledig i påsk i alla fall.... ska ut på lördagen(blir nog grand) sen blir det väl lite mat här o där. Ang TBC så minns jag att jag hört något om det o att dom höll på att ta prover på de som varit där under den tiden.
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen
    Charro: Grattis till Ja:et.....  Mysigt med höst bröllop....

Till alla här... GLAD PÅSK!
    Älskar dig Edwin
  • prinsungen

Kan tyvärr inte följa med på fika för jag jobbar till ca 16. Får oxå bli en annan gång!
    Men ni får ha det så trevligt.

Älskar dig Edwin
  • prinsungen

Råby badet ligger längs väg 116 när man kör emot Näsum.... ett par km från Bromölla.

Ställen att äta på i stan:
    Peking
    Banken
    Atteleristen
    Modesto
    Kristianstads pizzeria
    Popcorn

Å de finns ju hur många som helst att välja på....

Älskar dig Edwin
Svar på tråden Bromölla del III