Inlägg från: Trollet85 |Visa alla inlägg
  • Trollet85

Bromölla del III

Undrar va denna tråden har gömt sig =0)
    Men nu har jag me hittat hit =0)

hej hej alla trevliga bromölla bo

• Trollet85

Pusselbiten86

Oki Roisin vet ja vem är hon är ju mamma till min lilla kusin =0)

Hur är de med alla idag da ??

• Trollet85

Charro : Jo hoppas verkligen de blir fint väder idag , ska ner o lämna ronja hos dagmamman så lite mindre blåst hade varit skönt =0)

• Trollet85

miamartini : Tackar =0) Jo får väl ta och göra de nån dag =0)

Leonmamman : Beklagar sorgen

• Trollet85

Hejsan . Vill bara berätta en sak så alla vet , att i två lägnheter i bromölla ( som jag vet om ) så är de någon som har gått in med nykel i ena fallet så såg personen manen . Som påstod att han trode lägenheten var tom och att han hade bott där innan ( detta va på fäladen ) . Den andra va på ågatan då nån gick runt i lägnheten och pratade även där gick personen in med nyckel.

• Trollet85

sen undrar jag om nån har nån ide hur man kan syselsätta en 2 ½ åring . Ronja har nämligen gipsat hela benet igår så hon ligger och sitter bara i soffan vill inte sitta på vanlig stol då hon fortfarande har ont . Så kan inte leka med lera o såna saker .
    Under hela dagen har de bara varit film och musik och att man har pratat en massa . Men hon börjar tycka de är tradigt nu vilket man kan förstå . så om de är nån som har en ide hade jag och specielt Ronja blivit jätte glad

• Trollet85

Får prova det sen när hon vill flytta sig från soffan.Vill inte va nån annan stans nu för hon har fortfarande ont =0( Kan nog lillebror me tycka är väldigt kul.
    Hon hoppade lite på en studsmatta med min kusin sen trampade hon sent o vred knät . så hon fick en fraktur presic under vänster knä.

Vet inte vad han har fått tag på nycklarna nån stans men bromölla hem lär ju inte ha så bra koll på sina nycklar iaf .

• Trollet85

Roisin Dubh:Knappt duktig min lilla farbror är. Gick allt bra där nere för honom ?

Svar på tråden Bromölla del III