Bromölla del III
Aha, det är här ni håller till nu
Jag har börjat att jobba nu så nu hinner man ju än mindre att träffa folk Men jag ska hålla ögonen öppna på när ni ska träffas
Aha, det är här ni håller till nu
Jag har börjat att jobba nu så nu hinner man ju än mindre att träffa folk Men jag ska hålla ögonen öppna på när ni ska träffas
Jag älskar denna tråden, hur många bra tips får man inte här
Tyvärr kan jag inte följa med o fika imorrn då jag ska jobba kvällen, men kanske nästa gång
Charro: Grymt sjuka grannar! Man kan ju undra vad de tänker med? Förmodligen är de bara avundsjuka på att ni kom på att köpa tomten och inte dem. Blir säkert bra med tiden
Charro: Ha ha ha, kan inte annat än skratta åt snålgrannarna
Jag tycker att Martini har jättegod mat, så kör på det.
Vi kör med värmepump och den drar knappt alls nån ström och sen på vinterna har vi eldat i spisen i källaren och det ser till så att huset är väldigt varmt Har eldat upp nästan 3000 spänn i vintras och det är ju inte alltför mycket
Charro: Pellets är ju kanon, men vi hade redan värmepump när vi flyttade in och det var en gammal häck så vi bytte till en ny och den var ännu bättre än den gamla, som vi var nöjda med. Den värmer hela första planet och sen värmer spisen upp hela källaren och lite till
Var och när ska ni träffas imorrn?
Tänkte att jag skulle komma på fikan idag men efter två nätters dålig sömn så pallar jag inte. Sen kom jag på att vi måste handla idag med Usch, är så trött och har världens skallabank, önskar mig bort till en solstol nånstans där ingen kan få tag på mig.
Charro: Antar att det är Inger du har. Hon har hela tiden sagt till oss att det är inget att oroa sig för att Albin skenar iväg på längden och inte håller jämna steg med vikten. Skumt att hon tycker att det är konstigt att er son inte växer som han ska.
Angående bvc-tanten: Trodde att hon var bra iom. att hon är så ung, vet dock inget om henne.
Charro: De där blöjorna köper jag med upp när de kostar 49 spänn stycket. Och när det dröjer mellan kampanjerna får jag punga ut med hela 62 spänn styck för dem
Mia: Jag bor på Yndegatan, vid Gulsippans dagis ungefär och har en son på 13 månader och en till är på väg i oktober.
Pussel: Nej jag har inte skrivit det på internet precis. Det blir 18 månader imellan, så det är ganska så lagom, slipper ju skola in Albin på dagis Graviditeten har varit helt okej än så länge.