Inlägg från: Tinkerbellan |Visa alla inlägg
  • Tinkerbellan

Bromölla del III

Hej alla Bromölla bo.. här en till.. precis inflyttad i huset på Brahegatan..

• Tinkerbellan

Nej jag har inte tid,.. ska börja mitt nya jobb nästa vecka

• Tinkerbellan

i kristianstad...  som personlig assistent.. LÄgger mycket energi på att bli av med övervikten med för att sedan skaffa bebis

• Tinkerbellan

gå nu med i min klubb MorphKlubben på LUNARSTORM....

Tinkerbellan heter jag där..

• Tinkerbellan

i morogn förlovar jag mej med min mattias..

• Tinkerbellan

bra förslag på en fin restaurang???

• Tinkerbellan

okej.. nej inte vi heller.. därav frågan.. hmm tänkte på martini inne i kristianstad.. var där en gång på födelsedagsmiddag.. super fint.. men men.. får se.. går inga bio heller inne i staden

• Tinkerbellan
    Charro skrev 2007-04-29 21:01:55 följande:
    Pussel: Gud vad skönt att allt är bra trots Sd. Du får vila mkt (lätt med ett busfrö som Noah) Tänk om det blir en tjej Måste ju kännas konstigt när man är inställd på kille Jessica: Hittade ni inget ved är ni välkomna till oss vi har massor både stora o små stockar, pinnar, grenar... *S*Rmamma: Välkommen hit! Tinkerbellan: Grattis i förskott då Idag har vi fortsatt på tomten o nu ser man jorden i princip allt ogräs är borta o alla grenar ligger i högar. Hittade även en rabarberplanta mitt bland allt ogräs o hallonbuskar *S*Valborg imorgon o hur firar man det i dessa trakterna, vad ska ni göra?
    vad ska ni göra??

ja du.. vad jag ska göra.. jobba fram till 11. Njuta av min sambo en stund innan man gör dej i ordning för kvällen.. med gott och dricka och äta... brasa e nog inte så viktigt.. ska bli dåligt väder hörde jag
  • Tinkerbellan
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 21:05:14 följande:
    CharroJa de hade något vid Råby badet... tändes kl 20 o sen fyverkeri kl 22...o sen i gualöv kl 20-21Vi vet inte alls vad vi ska göra...Ska vi till öppnan något denna veckan??
    var ligger råby badet??
  • Tinkerbellan
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 21:11:03 följande:
    Ingen aning.. läste de bara i tidningen
    jag vet nu,. det e där när man kör mot näsum.. typ där charlie blev påkörd!!
  • Tinkerbellan

är en skylt med badgubben ner till vänster.. man missar den nog itne.

• Tinkerbellan
    Pillis1975 skrev 2007-04-30 10:18:04 följande:
    Jag tycker att Martini har jättegod mat, så kör på det.
    Blir nog det ja.. Öppet mellan 18-22
Svar på tråden Bromölla del III