Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Roisin Dubh
    miamartini skrev 2007-03-22 14:18:17 följande:
    Hanna   Du som jobbar o sliter... kan du inte pusha på att de ska komma något som gör att man kan lägga upp flera bilder samtidigt i sitt galleri för faen va tråkigt de e o lägga upp bilder....   Mamma till världens underbaraste lillkille
    Det är inget mot vad tråkigt det är att radera bilder. Jag har en hel mapp full med olovliga bilder att ta bort innan anmälningsfunktionen kopplas på. Oskyldig

Hela gallerifunktionen ska göras om och förbättras vad det lider men jag tror det ligger en bit ned på prioriteringslistan just nu.
    ◄ Dio betyder gud ►
  • Roisin Dubh

Jag kan inte fika på lördag för jag ska på teater.

◄ Dio betyder gud ►
  • Roisin Dubh

Då kommer jag den 28:e Glad

Nu ska vi snart mumsa pärontårta här!

◄ ►
  • Roisin Dubh

Här är en som är ännu virrigare.

Jag har gått hela dagen och trott att det var fredag. Så går det när man jobbar hemma och inte har några direkt helgdagar. Jag upptäckte nu när jag satte mig för att kolla på Dallas att det inte var något Dallas för det är ju lördag. Generad

◄ ►
  • Roisin Dubh
    Rmamma skrev 2007-04-29 14:35:18 följande:
    Hej!Snubblade in på denna tråd om Bromölla. Är det fler som har barn i åldrarna 2 och fyra? Det hade varit kul att kunna träffas!
    Min Milla fyllde 4 år förra veckan. Glad
    ◄ ►
  • Roisin Dubh

Fy, jag lider med dig mia! Ledsen

Lite obehagligt med större inflammationer i ansiktet eftersom det kan sprida sig. Hoppas du blir av med det fort.

◄ ►
  • Roisin Dubh
    miamartini skrev 2007-05-05 07:36:17 följande:
    jag va lite smått förvirrad
    Du såg aningen upptagen ut.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh

Hua, har inte hunnit läsa här på några dagar. Vad läskigt med nattbesökare.

Vi har alltid dörren låst för annars rymmer hundarna men det känns extra obehagligt nu när Persson är i Kina.

◄ Hemlighetsfull men nykter ►
  • Roisin Dubh
    Trollet85 skrev 2007-05-22 22:03:12 följande:
    Roisin Dubh: Knappt duktig min lilla farbror är. Gick allt bra där nere för honom ?
    Ja han gjorde succé. De blev bortskämda med lyx var de än gick. Och så fick de såklart vandra runt på kinesiska muren. *avis*
    ◄ Jag jag jag jag jag ►
Svar på tråden Bromölla del III