Inlägg från: Jessica23 |Visa alla inlägg
  • Jessica23

Bromölla del III

Oj det var många inlägg :)

Jepp ALLA varmt välkommna! Passa 15.30, jag har båda ungarna på simskolan mellan 14-14.40 men 15.30 eller tidigare går bra för oss!!! Vi bor ju nära två bra lekplatser sen har vi en egen fotbollsplan med studsmatte här i trädgården med!

• Jessica23

Jag tränar som en dåre på gymmet, men jag har inte vägt mig på säkert 2 månader! Skiter i vågen vi har aldrig varit vänner:)
    Men jag märker ju på kläderna tt jag blir mindre!
    Hanna rasar ju i vikt, men tror inte jag fixat leva på pulver och tror inte det är bra när man är på gym 3 timmar i veckan!

• Jessica23

Leonsmamma: ALLA är välkomman, jag och mina ungar bor på vångagatan 6. Jackie och jag bjuder på en massa goa kakor för hon älskar baka!

15:30 31 Mars På vångagatan 6, alla medtag ett glatt humör och gärna goa ungar som jag kan gosa med:)

• Jessica23

Idag jobbar jag från 15 till 00, INTE kul! Hur ska jag hålla mig vaken:(

Vi bjuder på kakor och tilltugg och dricka, men goa ungar får så gärna medtagas!

Kan ju tillägga att min lilla Dylan har lugnat sig!!!
    TJOHEJ DANSAR SEGERDANSEN:)

Han leker med sina bilar, pratar som aldrig förr och är så jäkla go:) Jag visste att min tid skulle komma och nu är den här.

• Jessica23

Jag ska till gymmet om en timme. Får sova längre imorogn för Pierre lämnar ju ungarna 7.30.

Ska kanske jobba natten inom vården till sommaren plus läsa på distans. Så jag får väll vänja mig:)

Nu ska jag slänga mig i soffan har tvättat hela förmiddagen och hängt ute nu får jag vila lite innan gym och jobb:)

Ha en underbar vårdag!!!!!!!

• Jessica23

FY va trött´jag är:(

Imorgon börjar jag o Jackie baka kakor så lova att komma med tomma magar nu så ska ni få smaka på Jackie o Dylans kakbuffe
    Nu är jag hemma till 21 sen jobbar jag till 00. Men jag får ju 125 kr i timman så ni hör mig inte klaga! (bara lite pga trötthet då)

• Jessica23

Helt ok för mig:) Min make gör ju högskoleprovet så han lär vara trött när han väll kommer hem :)

Tråkigt på din hemsida Charro, själv krashade vår hårddisk mer flera års foton på för nått år sedan. KOstade 6000 kr att enbar få tillbaka korten!

• Jessica23

Lämna in hårddisken till nån datafirma så kan de fixa det, men det är mycket pengar:( Lärt mig spara på cd nu ju!

Tips på att hitta i lilla hålan bromölla är att slå upp på eniro. KOmmer du ut på dalagatan gå den långt upp så kommer du på huset på höger sida. Är ett jättehus, går inte att missa!!!

• Jessica23

man som kvinnar är ju välkommen, min karl lär ju komma sen men han är nog rejält trött efter 8 timmar med högskoleprovet!

Om du hittar till vattentornet så är det lätt o leda därifrån!!

• Jessica23

Måste tyvärr meddela att Jackie inte mår bra, hon har både feber och ont i magen. Inte bra att få hit folk och spridda sjukan vidare:(
    Själv känner jag mig som en zombie efter mitt kväll/nattpass. Men böckmans är ju öppet och ditt hitar de flest av oss!!

Hoppas jag inte gjort er alldeles för besvikna nu då:(
    Förlåt!

jessica

Svar på tråden Bromölla del III