Inlägg från: Spindelskratt |Visa alla inlägg
  • Spindelskratt

Bromölla del III

Pussel: Det ligger vid Godtemplargatan.
    Vet inte var du bor men följ Tiansvägen förbi humleskolan så kommer gatan på höger sidan. Det är den gatan där det står den där där totempålen (stavning).
    Ett rött hus på höger sida.

Jag väntar utanför. Vilken tid passar dig bäst?
    De har öppet mellan 9-12

Vilket härligt väder det är idag med, vi ska ner till mamma i Lund o äta våfflor o sy kläder till gossen. Har köpt en massa fina tyger på stoff o stil i Malmö.

• Spindelskratt

Godmorgon

Fika hos Jessica lördag 31 Mars kl.?
    Jag Nicklas o noah kommer
    Jag o Loke kommer

Är det fint väder kanske vi kan gå till en lekplats i närheten med, Loke har fått prova på att gunga o det var jätteskoj. Men sanden i sandlådan var så hemsk så han började gråta

• Spindelskratt

Godmorgon

Jag o Loke kommer

Är det fint väder kanske vi kan gå till en lekplats i närheten med, Loke har fått prova på att gunga o det var jätteskoj. Men sanden i sandlådan var så hemsk så han började gråta

• Spindelskratt

Godmorgon

Jag o Loke kommer

• Spindelskratt

Ja OJ! varför skickade jag så många, måntro

Jessica: Tiden passar mig bra, låter trevlig att låta Loke flyga i luften med studsmatta

Måste fråga hur det går med eran vikt?
    Själv står jag bara o stampar händer ju inget *suckar*

• Spindelskratt

Jessica: Ja vågen ska man nog strunta i men jag är en vågfantast kan väga mig typ hela tiden
    Tränar man så ska man ju äta bra mat o ofta.
    Pulver vet jag inte om jag klarar har provat på de där smakerna som finns men de luktar o smakar blää..

Leon: Varför krigar du? Skönt att ryggen är bättre o det är klart att du ska med o fika

• Spindelskratt

Jessica: Jag lovar du ska få en go unge att gosa med, tror jag
    Är du ledig idag?

• Spindelskratt

Leon: OJ! ja sånt kan ju göra vem som helst arg.

Tror jag håller på att få en ögoninfektion, det kliar så i ögat o känns som sandpapper. Kan även vara så att linserna blir torra av för lite sömn. Ska till apoteket idag o köpa ögondroppar tänkte jag.

Har lagt inte lite nya bilder på en gosse som gungar första gången o våffelsmaskar samt på jackan vi sydde igår

• Spindelskratt

Leon: Bravo! Fler borde säga ifrån, det behövs. Fast än har jag inte blivit drabbat av något. Blev bara så förvånad över att man inte fick välja förskola själv utan att kommunen bestämmer var man ska hamna. Fick dock reda på 3 olika ställen i vårt område. Får hoppas dem är bra.

• Spindelskratt

Jessica: Du får se till att vila innan jobb. Vet själv när jag jobbade på sturup vilka hemska tider man hade, började 4.30 eller vid midnatt. Det var tufft speciellt som jag pendlade från gärds köpinge då. Skönt att den tiden är förbi

Svar på tråden Bromölla del III