Inlägg från: Jessica23 |Visa alla inlägg
  • Jessica23

Bromölla del III

Mina unagr är ju på dagis och jag ska ju skriva om didaktik! SKÄMS på mig som sitter här då :(
    Men jag ska med bussen om 1 timme och in till kristianstad.
    Har börjat läsa en kursbok på engelska som ska vara färdig tills på måndag. Den är SÅ tråkig!

Men jag har fått jobb 3 juli till 20 aug. Ska jobba natten på Björken (inom vård av äldre) i kristianstad samt läsa heltid på distans på högskolan. kanon ju! Jag kan plugga på nätterna och ungarna slipper vara på dagis så mycket i sommr utan kan vara hemma mest.

Tänkte förslå fika hemma här hos mig lördagen den 28 april ( kan ju 21 också om det går då?) Om det är fint väder kan vi ju sitta uta med ungarna och i trädgården har vi både sandlåda, studsmatta och gungor. Så unganra lär klara sig :)

Nu måste jag plugga vidare. KOlla upp om ni kan och vill komma så fixar såklart jag o jackie fika och allt till alla.

NO PROBLEM!

• Jessica23

Nä ingen sponsring! Vi har ju snyltat på dig förr :)
    Vi kan ju både 21 och 28 så mig går det bra båda lördagarna!

Låter klockan 13/14 som en bra tid då??

Själv har jag precis kommit hem och mannen sitter nere vid den andra datorn och surar! Han glömmde att det var hans diskdag igår och nu är det en jättedisk som väntar honom. Dessa karlar alltså! Man kan inte leva med dem och man kan banne mig inte leva utan dem

• Jessica23

Tråkigt mer bråkande grannar ju!

Hoppas de ger sig, är ju säkert bara för att jävlas som de gör det.

• Jessica23

Vilka vill 0ch kan komma på lördag då?

Vår trädgård står öppen för alla!

• Jessica23

Vi kan ha båda lördagarna här så klart!!
    Inge planerar.

SÅ klockan vilka tider passar? 15 kanske??

• Jessica23

Ingen som ville komma och fika på lördag då?

• Jessica23

KLockan 3 är det ok? Då får pierre hämta Jackie på badet så pysslar jag och Dylan här hemma.

• Jessica23

Vi kan ju ha 28 april också. Carro är ju borta så hon kunde då!
    Och kakorna räcker tills det med ju!

• Jessica23

Vi kan ju både imorogn OCH den 28, kan ju ha 2 lördagar i rad ju.
    OM det nu kan komma nån imorgon då?

• Jessica23

Ska vi säga att vi fikar den 28? Här hemma hos mig runt 15 då?
    De som vill kan ju komma imorgon också men det hade ju varit bra om jag vet om nån kommer!

Svar på tråden Bromölla del III